ایلام- مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام با بیان اینکه امامزاده علی صالح پذیرای بیشترین مسافران نوروزی است، اظهار کرد: زمینه اسکان یک هزار نفر در شبانه روز در زائرسراهای بقاع متبرکه و زیارتگاه های این استان فراهم است.

امامزاده علی صالح پذیرای بیشترین مسافران نوروزی/۳۰ روحانی در زیارتگاه ها به شبهات پاسخ می دهند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حسن شهیدی با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در ۲۵ زیارتگاه و بقعه متبرکه این استان همزمان با تعطیلات نوروزی گفت: این طرح از ۲۵ اسفند ماه پارسال آغاز شده و تا نیمه فروردین امسال در بقاع متبرکه شاخص این استان اجرا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام از اعزام ۳۰ مبلغ روحانی به زیارتگاه های مناطق مختلف این استان در راستای اجرای طرح آرامش بهاری نیز خبر داد و تاکید کرد: از این تعداد ۲۰ نفر بومی و ۱۰ نفر نیز اعزامی از حوزه های علمیه قم هستند که در زیارتگاه های اجرا کننده طرح آرامش بهاری مستقر می شوند.

وی با بیان اینکه این طرح برای ششمین سال متوالی در این استان همزمان با سراسر کشور اجرا می شود، یادآور شد: اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و مذهبی در جوار بقاع متبرکه نظیر برپایی خیمه های معرفت، پاسخگویی به سوالات شرعی، اجرای مسابقه، اقامه نماز جماعت، آیین تحویل سال با اجرای برنامه های متنوع و غیره است.

برچسب‌ها