زلاتان ایبراهیموویچ اظهار کرد ژوزه مورینیو در انتقاد از مهاجمان این تیم در دیدار با اندرلخت درست گفته است.

حمایت زلاتان از مورینیو/ او حق داشت از مهاجمان انتقاد کند

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از اسکای اسپورت، منچستریونایتد بعد تساوی یک بر یک برابر اندرلخت امروز (یکشنبه) باید در هفته‌ سی و سوم لیگ  جزیره در خانه به مصاف چلسی برود. 

ژوزه مورینیو بعد از تساوی تیمش برابر اندرلخت به انتقاد از  مهاجمان تیمش پرداخت. زلاتان ایبراهیموویچ در واکنش به صحبت‌های مورینیو گفت‌: کمی احساس خستگی می‌کردم و فکر می‌کنم مورینیو درباره ما درست گفته است. فکر نمی‌کنم خستگی بهانه‌ای برای ما باشد. با این حال همه باید خوب باشیم. خودم از عملکردی که برابر اندرلخت داشتم راضی نیستم. باید خیلی بهتر از اینها برای تیمم بازی کنم. فقط درباره خودم صحبت می‌کنم و کاری به عملکرد دیگران ندارم. نزدیک به یک ماه دیگر تا پایان رقابت‌های فصل زمان باقی‌ مانده است و بازی‌های زیادی خواهیم داشت. تقریبا در تمامی بازی‌های این فصل بازی کردم. در بازی‌های پیش‌رو لیگ اروپا را داریم که اهمیت بسیار زیادی برای ما دارد و برای رتبه خوب در لیگ برتر هم می جنگیم.

ایبراهیموویچ درباره بازی با چلسی که امشب (یکشنبه) برگزار می‌شود هم اظهار کرد: فکر می‌کنم آنها تیم خوبی هستند. در مجموع چلسی بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد و این را هم باید گفت‌ که هفته‌ یک بار بازی می‌کنند که این موضوع تاثیرگذار بوده است. نمی‌دانم امسال چه تعداد بازی کردیم ولی فکر می‌کنم خیلی بیشتر از چلسی در این فصل بازی کردیم. همین باعث می‌شود تیم کمی خسته شود. چلسی در اروپا بازی نمی‌کند و از جام اتحادیه هم خیلی زود حذف شد. اگر این شرایط نبود و چلسی در اروپا هم مثل ما بازی داشت، نمی‌توانست هم اکنون در جایگاه نخست قرار گرفته باشد.

برچسب‌ها