وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: پروژه‌های صنعتی استان قزوین با بیش از ۱۹۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری توسط رئیس‌جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

پروژه‌های صنعتی استان قزوین با ۱۹۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، محمدرضا نعمت‌زاده عصر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های صنعتی، اقتصادی و زیربنایی استان قزوین که در حال برگزاری است اظهار داشت: با حضور ریاست جمهوری چند طرح صنعتی در استان قزوین افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به پروژه‌های صنعتی استان قزوین بیان کرد: شرکت دانش‌بنیان "کالاشیمی" یکی از پروژه‌های افتتاحی بوده که با سرمایه‌گذاری بیش از 15 میلیارد تومان در شهرک صنعتی کاسپین فعالیت خود را آغاز می‌کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: شهرک صنعتی کاسپین در مسیر تهران-قزوین بوده و خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی روبه‌رو است.

نعمت‌زاده با اشاره به ظرفیت مطلوب استان قزوین در تولید قطعات خودرو خاطرنشان کرد: شرکت لنت پارسیان تولیدکننده لنت ترمز دیگر پروژه صنعتی مهم استان قزوین بوده که به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس‌ جمهور افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه چند پروژه در شهرک‌های صنعتی استان افتتاح خواهد شد، گفت: پروژه‌های صنعتی استان قزوین با بیش از 190 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری توسط رئیس‌جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اهمیت اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: 49 تکلیف در زمینه اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به بخش صنعت سپرده شده که تمام مسئولان و صنعتگران در راستای اجرای این سیاست‌ها باید اقدامات لازم را انجام دهند.

برچسب‌ها