در روز کار و کارگر با حضور معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران ، رئیس شورای اسلامی شهر تهران ،عضو شورای اسلامی شهر تهران ،معاونین، مدیران کل و مدیران عامل شهرداری تهران از ۴۵۰ کارگر نمونه شهرداری پایتخت تقدیر شد در این مراسم کارگران خدوم و پرتلاش سازمان خدمات اجتماعی نیز حضور داشتند .

تقدیر از ۴۵۰ کارگر نمونه در برج میلاد

به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از روابط عمومی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران،  رضا قدیمی مدیر عامل سازمان در حاشیه تجلیل از کارگران نمونه شهرداری تهران که در محل سالن همایش های برج میلاد برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، روز جانباز و همچنین روز معلم از زحمات  بی بدیل و جبران ناپذیرکارگران شریف و زحمتکش سازمان خدمات اجتماعی تقدیر و تشکرکرد.
قدیمی هدف  از برگزاری این مراسم را تقویت وجدان کاری پرسنل و ارتقاء بهره وری منابع انسانی شهرداری تهران عنوان کرد و گفت: نیروی انسانی ارزشمندترین و اصلی ترین سرمایه های سازمان هستند که پیشرفت، شکوفایی و پویایی هر سازمان مرهون زحمات و خدمات خالصانه کارگران است.
بهزاد میلادی مدیر منابع انسانی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به معیارهای انتخاب کارگران نمونه  سازمان، خاطرنشان کرد: " ارزیابی عملکرد کارگران نمونه بر اساس دستورالعمل ارسالی اداره کل منابع انسانی بوده و با در نظر گرفتن تمامی شاخصه های آن صورت پذیرفته و حتی بازدید از عملکرد این عزیزان نیز اعمال شده است".
میلادی افزود: نگاه سازمان خدمات اجتماعی به نیروهای انسانی بسیار ارزشمند و قابل احترام است و با توصیه و رهنمودهای مدیر عامل سازمان تمهیدات ویژه ای به همین مناسبت برای تمامی پرسنل در نظر گرفته شده است که بزودی و بصورت درون سازمانی اجرایی میشود.
مدیر منابع انسانی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، تصریح کرد: بر اساس شاخصه های تعیین شده، اسمعیل کرماجانی، علی علیزاده، و لطف الله کلاته بعنوان کارگران نمونه از مراکز تحت حمایت سازمان، معرفی و از آنان تجلیل و تقدیر شد.

برچسب‌ها