۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷
کد خبر: 525578

جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه نتیجه انتخابات بحث ثانویه است، گفت: بحث اولیه، حضور است؛ روز انتخابات یک جشن ملی و مصداق «یوم الله» است.

انتخابات یک جشن ملی و «یوم الله» است

  به گزارش «قدس آنلاین»،  امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی در مراسم رونمایی از ۲۲ عنوان کتاب آموزشی ویژه نیروهای مسلح با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهارداشت: عمر مسئولیت‌ها کم است و تا این مسئولیت‌ها و اختیارات و فرصت‌ها را داریم باید کار جهادی و انقلابی کنیم.

جانشین ستادکل نیروهای مسلح افزود: باید آنگونه کار کنیم هنگامی که به ما گفتند دوره خدمتت به پایان رسید و به جای دیگر می‌روید چیزی دست‌مان را گرفته باشد.

امیر موسوی در ادامه اظهارداشت: به دلایل متعدد نیروهای مسلح می‌توانند و باید الگوی جامعه قرار گیرند. محیط نیروهای مسلح محیط ویژه‌ای است. نیروهای مسلح مستقیم از سوی ولی فقیه انتخاب می‌شوند و با چنین وضعیتی این سازمان و این نیرو باید الگوی جامعه قرار گیرد. نیروهای مسلح باید در پاکیزگی فردی و جمعی الگوی جامعه باشد.

وی تصریح کرد: جرم، تخلف و گناه هم می‌توانند پاکیزگی فردی و هم می‌توانند پاکیزگی جمعی را خدشه دار کنند. همانگونه که در میان روحانیون برای مردم این موضوع جا نیفتاده و انتظار کوچکترین خلافی وجود ندارد، باید در میان نظامیان هم اینگونه باشد. نظامی‌گری در جمهوری اسلامی ایران باید به دور از جرم و خلاف در ذهن مردم تداعی شود. جهل، زاینده اصلی انحراف و کج‌روی‌هاست؛ بنابراین برطرف کردن پرده جهل از میان عقل بسیاری از جرم‌ها را از بین می‌برد.

جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: سازمان قضایی با کمک همه نیروهای مسلح در اجرای فریضه آموزش، قدم‌های موثری برداشته است. چندین سال است که کارهای بسیار مفید و عملی در مسائل مربوط به حوزه‌های حقوقی و قضایی انجام شده است. گزارش آن را دیده‌ام و بیش از ۵۰۰ نفر تحت آموزش گرفته‌اند و نتیجه آن ۲۲ کتاب پژوهشی و آموزشی شده است.

امیر موسوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در حال ورود به روزهای داغ انتخاباتی هستیم. انتخابات در کشور ما در مقایسه با همه کشورها متفاوت است.

وی افزود: اگر یک نگاه از بیرون به انتخابات در کشورمان داشته باشیم می‌بینیم مردم آماده و ولایتمدار با حضور گسترده در انتخابات پشتیبانی دوباره خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کنند.

جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان اینکه نتیجه انتخابات چه کسی است و چه کسی انتخاب می‌شود یک بحث ثانویه است، گفت:  بحث اولیه حضور است. روز انتخابات یک جشن ملی و در واقع روز عید است. ما می توانیم با این تفاسیر به روز انتخابات مصداق یوم الله اطلاق کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها