رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران، گفت: در پی گشت های تعزیراتی از میادین میوه و تره بار با احراز تخلف عرضه خارج از شبکه تنظیم بازار، ۱۶ تن پرتقال ترکیه‌ای کشف شد.

کشف ۱۶ تن پرتقال ترکیه‌ای در میدان میوه و تره‌بار جنوب تهران

به گزارش «قدس آنلاین» بهمن حسن بیگی، رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: در قالب گشت سیار به همراه اصناف، ماموران نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های نطارتی از میدان میوه و تره بار مادر بازرسی شد.  

وی افزود: پس از حضور در میدان تره بار مادر در جنوب پایتخت، ۴ دستگاه خاور که در حال ورود به میدان تره بار بودند توقیف و پس از بازرسی مشخص شد که این وسایل نقلیه حامل ۱۶ تن پرتقال هستند که این محموله از کشور ترکیه وارد شده بود و با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که این میوه‌ها قرار بود تا به قیمت خارج از مصوبه ۳ هزار و ۹۰۰ تومان عرضه شود که در همین راستا ۱۶ تن پرتقال ترکیه‌ای به نفع اتحادیه ضبط شد و قرار بر آن شد این پرتقال‌ها در شبکه رسمی به قیمت مصوب به مردم عرضه شود.  

رئیس گشت سیار تعزیرات حکومتی استان تهران در پایان گفت: با احراز تخلف عرضه خارج از شبکه تنظیم بازار، پرونده تخلفاتی برای این واحد تشکیل شد و جهت رسیدگی به شعبه رسیدگی کننده تعزیرات ارجاع شد.  

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها