یک سایت ازبکستانی اعلام کرد بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به خاطر نارضایتی از شرایط موجود در بازی با ازبکستان حاضر نمی شوند.

تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان بازی نمی کند!

به گزارش قدس آنلاین، یک سایت ازبکستانی مدعی شد که بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران از سران فدراسیون فوتبال این کشور به دلیل پرداخت نکردن پاداش‌ها ناراضی هستند و احتمال دارد در بازی برابر ازبکستان شرکت نکنند!

و تیم ایران و ازبکستان باید در هشتمین دیدار خود در انتخابی جام جهانی در قاره آسیا برابر هم به میدان بروند. در این بین سایت‌های ازبک با شروع حاشیه‌سازی به استقبال این دیدار حساس رفتند چرا که اگر ازبکستان‌ از این بازی امتیاز نگیرد، شانس خیلی کمی برای صعود به جام جهانی خواهد داشت.

سایت اسپورت ازبکستان در خبری عجیب نوشت: "بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به دلیل دریافت نکردن پاداش‌های وعده داده شده‌ از سران فدراسیون فوتبال این کشور راضی نیستند. حتی امکان دارد به دلیل اعتراض به شرایط موجود در بازی برابر ازبکستان حاضر نشوند که در این صورت طبق قوانین فیفا، بازی با برتری ۳ بر صفر ازبکستان به پایان خواهد رسید."

تیم ملی ایران در صورت پیروزی برابر ازبکستان برای پنجمین بار صعودش را به جام جهانی قطعی خواهد کرد. تاکنون غیر از روسیه میزبان، برزیل توانسته صعودش را به جام جهانی قطعی کند.

برچسب‌ها