شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیۀ از ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی به منظور حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی دعوت کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت کرد

 به گزارش «قدس آنلاین»،  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه انتخابات ۲۹ اردیبهشت، روز خلق حماسۀ بزرگ و غرور آفرین سیاسی، با صدور اطلاعیۀ فراخوان و دعوت عمومی؛ ضمن دعوت گسترده از ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی به منظور حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی از همه اقشار، گروه‌ها و طوایف مختلف و تمامی گرایش ها و سلایق سیاسی وفادار به انقلاب اسلامی و آرمان های سترگ آن، دعوت کرد  تا با حضور گسترده،   پرشور، انقلابی، آگاهانۀ خود در انتخابات ۲۹ اردیبهشت بار دیگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رأی آری داده و با حضور پرشور و  معنادار خود به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و اندیشه‌های تابناک حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) مهر تأییدی دوباره زنند.

در این اطلاعیۀ فراخوان  و دعوت عمومی که در آستانه دوازدهـمیـن دورۀ انتخابات ریاست جمهوری و پنـجمیـن دورۀ انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا صادر شده است، آمده است:

مسئلۀ انتخابات برای هر کشور و نظامی، مسئلۀ بسیار مهمّی است. انتخابات، مظهر کامل حضور و انتخاب مردم و اقتدار و امنیت ملی است. مردم با حضور آگاهانه و پرشور خودشان در صحنۀ انتخابات، مردم‌سالاری واقعی را در این کشور شکل می دهند.  

آوردگاه ملی ۲۹ اردیبهشت ماه، خط مقدم مبارزه با دشمنان عنود و حسود این انقلاب و آب و خاک است، همانانی که تحمل تعیین سرنوشت و حل مشکلات عمومی و حرکت کشور را  به سمت توسعه و پیشرفت براساس مبانی اسلامی  توسط مشارکت عمومی مردم در عرصۀ رقابت سالم انتخابات برنمی تابند.

شرکت تک‌تک افراد جامعه در انتخابات، علاوه بر این که یک حق طبیعی و قانونی و تکلیفی اجتماعی و ملی است، بلکه یک وظیفۀ شرعی، اسلامی و الهی است که بر عهده تمامی واجدین شرایط رأی دادن  می باشد.  

 برگزاری موفقیت‌آمیز، پرشور و گسترده انتخابات، موفقیت برای نظام، مردم و مسئولان و از واجبات مهم و فرایض اساسی است.

حضور پرشور طیف‌های گسترده از اقشار و طبقات مختلف جامعه با علایق و سلایق گوناگون در کنار یکدیگر و در صفوف به هم پیوستۀ انتخابات در سراسر کشور و حتی در سفارتخانه ها وکنسولگری های خارج از کشور حکایت از وحدت و اتحاد و همدلی ملی و انسجام اسلامی برای پیشرفت و آبادانی و برقراری عدالت در سطوح مختلف جامعه دارد.

هر یک رأی ایرانی، یک سیلی محکم بر استکبار جهانی ومشتی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام است.
  
حضور گسترده و آگاهانۀ مردم در پای صندوق‌های رأی،  "رأی به ولایت‌مداری؛   استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی"، "رأی به آرمان های سترگ انقلاب اسلامی، شهدا و امام شهدا"،   " رأی به بی‌اثر بودن نفوذ  و حربه های دشمنان زبون انقلاب اسلامی"،   " رأی به ایستادگی و اقتدار، عزت و پیشرفت ملی ایران اسلامی" است.

در آستانۀ  ۲۹ اردیبهشت  جمعۀ سرنوشت ساز، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن دعوت گسترده از  عموم مردم با سلایق و علایق مختلف و گروه‌های سیاسی وفادار به انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن، می‌خواهد تا با حضوری بی‌بدیل و باشکوه خود در پای صندوق های اخذ رأی دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، ضمن خلق حماسۀ عظیم سیاسی و نمایش حضور و  وحدت و همدلی و اتحاد ملی ، با لبیک به ندای مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)،   بار دیگر، با آرمان‌های والای انقلاب، نظام جمهوری اسلامی ایران و شهدای گلگون کفن تجدید میثاق کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها