خرم آباد- نماینده ولی فقیه در لرستان گفت:هر یک رای می‌تواند آینده کشور را رقم بزند و تیری بر قلب دشمنان باشد و امید و نشاط به جامعه ببخشد.

هیچ کسی نمی‌تواند جای ملت ایران تصمیم بگیرد/هر یک رای می‌تواند آینده کشور را رقم بزند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، آیت الله سید احمد میر عمادی در بازدید از ستاد انتخابات لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید خداوند را شکر کرد که امروز یکی از رویدادهای مهم تاریخی در جمهوری اسلامی ایران رقم می‌خورد

وی افزود:انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که هر دو در سرنوشت مردم موثر و دخالت مستقیم دارند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت:انتخاب رییس جمهور انتخاب فردی است که تمام دستگاه‌های اجرایی مسوولیتش بر عهده اوست و بخش ‌های مختلف و مشکلات متعدد جامعه باید توسط رییس جمهور حل و فصل شود.

وی ادامه داد:از اینکه که این اتفاق با آرامش و حضور آگاهانه مردم در حال برگزاری است نعمت بزرگی است.

آیت الله میرعمادی عنوان کرد:سلامت، امنیت و آرا مردم را به عنوان حق الناس دانسته و محافظت کنیم و آنگونه که مردم رای داداند همان اتفاق بیافتد و از این رو مسوولین دستگاه‌های مختلف بسیار سنگین است چرا که حساسیت زیادی وجود دارد ولذا باید همه مسایل با دقت پیش برود.

وی خاطرنشان کرد:حضور کم سابقه مردم در این انتخابات بسیار قابل توجه است و صف‌های طولانی را در اوایل ساعات رای گیری نداشتیم اما در این انتخابات شاهد صف‌های طولانی بودیم به طوری که مردم مجبورند که چند ساعت در صف بمانند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت:از همه مردم در خواست می‌شود پای صندوق‌های رای حاضر شوند چرا که هر رای می‌تواند آینده کشور را رقم بزند و تیری بر قلب دشمنان باشد و امید و نشاط به جامعه ببخشد.

وی اظهار داشت: از همه مردمی که تاکنون موفق به رای دادن نشده‌اند درخواست می‌شود که در شعب اخذ رای حضور پیدا کرده و وقت را غنیمت بشمارند.

وی تصریح کرد: قطعا در میدان رقابتی که تعداد زیادی از افراد وارد شده‌اند عده‌ای باز می‌مانند و بازماندن از نتیجه انتخابات مفهومش شکست نیست چرا که انقلاب اسلامی متعلق به مردم است.

امام جمعه خرم‌آباد ابراز داشت:افتخارمان این است که سالانه یک انتخابات را در فضای امن و سالم برگزار می‌کنیم و مردم ما همواره در صحنه انقلاب حاضر هستند که نمونه بارز آن را باید راهپیمایی ۲۲ بهمن، نماز جمعه و انتخابات دانست.

وی ادامه داد:امروز در دنیا هیچ کشوری مانند ایران اسلامی از مردم سالاری این چنینی برخوردار نیست و مزدم آزادانه در پای صندوق‌ها شرکت کرده و رای می‌دهند و باید با افتخار سرمان را بالا گرفته و اعلام کنیم که کشور امن و مستقلی هستیم و می‌گوییم هیچ کسی نمی‌تواند جای ملت ایران تصمیم بگیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد:امروز در دنیا ایران تنها کشوری است که اینچنین انتخابات را برگزار می‌کند و دموکراسی حاکم بر ایران نشان می‌دهند که چنین وضعیتی ایران دارد و مردم کشورهای منطقه افسوس می خورند چرا ما چنین نیستیم.

وی افزود:امیدواریم انتخاباتمان برای دنیا الگو باشد و باید از مردم و همه کسانی که در برگزاری باشکوه و حماسه ساز تلاش می‌کنند تقدیر کنیم.

برچسب‌ها