۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
کد خبر: 531238

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس خواهان جدایی از این تیم شده است.

مهاجم پرسپولیس ساز جدایی کوک کرد

به گزارش قدس آنلاین، بازیکنان پرسپولیس این روزها از پیشنهادات خارجی خود صحبت می‌کنند و مربیان و مسئولان باشگاه خود را نیز در جریان این پیشنهادات قرار داده‌اند.

علیرضا بیرانوند، مهدی طارمی، سروش رفیعی، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری از جمله این نفرات بودند که اخیراً علی علیپور هم به جمع آنها اضافه شده است. مهاجم جوان پرسپولیس که با آمدن گادوین منشا موقعیت خود را در پرسپولیس در خطر می‌بیند برخلاف فصل پیش که تمایل زیادی برای رفتن به لیگ روسیه نداشت این بار با حضور در باشگاه پرسپولیس خواستار پیوستن به یک تیم قطری شده است. جالب اینکه مسئولان باشگاه پرسپولیس به علیپور گفته‌اند هر تیمی خواهان به خدمت گرفتن اوست باید مبلغ یک میلیون دلار پول رضایت‌نامه بدهد.

فصل پیش هم مسئولان باشگاه پرسپولیس چنین درخواستی از  تیم روسی خواهان علیپور داشتند که باعث شد آن تیم کلاً قید این مهاجم جوان را بزند، اتفاقی که به نظر می‌آید این بار هم تکرار شود.

مسئله دیگری که علیپور را آزار می‌دهد رقم پایین قرارداد اوست. او سه فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و مبلغ آن هم 300 میلیون تومان است در حالی که اکثر همبازیانش چند برابر این پول را از پرسپولیس می‌گیرند.

مهدی طارمی دیگر مهاجم پرسپولیس شرایطی متفاوت با این تیم دارد و باشگاه گلاسگو رنجرز اسکاتلند رسماً خواهان این بازیکن شده است. قرارداد طارمی نیز طوری تنظیم شده است که پرسپولیسی‌ها نمی‌توانند مانع ترانسفر شدن او شوند.

برچسب‌ها