۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳
کد خبر: 531418

خبرهای ویژه و حاشیه های دنیای سیاست را در بسته خبری روزانه قدس- در این جا- بخوانید.

اختلاف آرا زیر ذره بین گاردین

قدس/ روزنامه گاردین می نویسد: روحانی با اختلاف کمی پیروزی را از آن خود کرد. آرای رئیسی هم بالاست و او می‌تواند بار دیگر وارد رقابت‌های ریاست جمهوری شود.

کاخ سفید و شب انتخابات ایران

قدس/ شبکه بلومبرگ می گوید: برنده این انتخابات با آمریکایی رو به روست که دشمنی بیشتری با جمهوری اسلامی دارد و درست در شب انتخابات، تحریم های بیشتری علیه ایران وضع کرده است.

اعتراض متفاوت

ایرنا/ روزنامه سوزجوی ترکیه در اعتراض به سانسور و دستگیری خبرنگاران بدون محاکمه و دادگاه در پی کودتای ژوئیه2016، شماره دیروز خود را سفید و بدون متن منتشر کرد.

سفر با فتوا

تسنیم/ از آنجا که به موجب دستوردینی خاخام های یهودی، ایوانکا ترامپ و همسرش- جرد کوشنر- که یهودی هستند، نمی توانستند به عربستان بروند، آنها فتوای تازه ای در این باره دادند.

دست بردار!

باشگاه خبرنگاران/ به گزارش رویترز، مادورو- رئیس جمهور ونزوئلا- تحریم های جدید کشورش، از سوی ترامپ را محکوم کرد و گفت: دخالت بس است ترامپ!  دست های کثیفت را از ونزوئلا بردار.

هر که رَوَد خانه خود

عصرایران/ حسام الدین آشنا در توییتی نوشت: امروز همه به سر کار باز می گردند. از مشاور امور زیربنایی و ریاست فدراسیون نجات غریق تا شهرداری تهران و تولیت آستان. او هم به ریاست جمهوری.

نقض قانون

باشگاه خبرنگاران/ ملانیا ترامپ که در نخستین سفر خارجی همسرش را همراهی می کند، با دهن کجی به قانون حجاب در عربستان، بدون حجاب وارد ریاض شد.

برچسب‌ها