قوچان- فرماندار قوچان گفت: تسهیلات ۵ میلیارد ریالی برای کارخانه آساک دوچرخ باهدف شروع فعالیت و افزایش شمار کارگران فراهم شد، اما مدیر کارخانه به وعده خود عمل نکرد.

مدیر کارخانه آساک دوچرخ دلال اقتصادی است

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا قامتی در جمع خبرنگاران افزود: بخشی از این تسهیلات ریالی و بخشی به صورت ارزی دریافت شد و تمامی تلاش‌ها برای فعالیت دوباره این واحد صنعتی صورت گرفت، اما متأسفانه مدیر کارخانه تولیدکننده نیست، بلکه وی یک دلال اقتصادی است.

وی افزود: حتی حساب‌های مدیر آساک دوچرخ که مسدود بود، بازگشایی شد.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که به اتفاق مدیر کارخانه با سازمان گسترش صنایع برپا شد، آن‌ها اعلام کردند اگر مدیر آساک دوچرخ این واحد را راه‌اندازی کند، بخشی از قطعات خودرو سازی در شهرستان نیشابور که در اختیار سازمان گسترش است، در کارخانه آساک دوچرخ تولید شود که در این جلسه مدیر آساک دوچرخ این پیشنهادها را پذیرفت.

فرماندار قوچان در خصوص سؤال یکی از خبرنگاران که چرا برخلاف ارزیابی‌های کارشناسان وزارت صنعت،معدن وتجارت به این مدیر تسهیلات داده شده و چرا از بانک‌های پرداخت کننده بازخواست نمی‌شود، گفت: حدود هشت ماه گذشته در یک جلسه که در استان برگزار شده بود، رئیس بانک مربوط استانی را احضار کردیم و مدیر بانک استانی اعلام کرد، این مدیر تسهیلات خود را از بانکی در تهران دریافت کرده و بانک هنوز به این نتیجه نرسیده است تا مطالبات خود را از این مدیر دریافت کند!

برچسب‌ها