شهرکرد-مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: موزه دفاع مقدس استان به زودی آماده و با حضور مسئولان کشوری و لشگری مورد بهره بردار قرار خواهد گرفت.

جمع‌آوری ادوات جنگی و فضاسازی محیطی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس شهرکرد

سرهنگ پاسدار عباس عباسی عیسی آبادی  گفت: بحث محتوا دهی و جمع‌آوری ادوات جنگی و فضاسازی محیطی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان همزمان با ساخت سازه آن در حال پی‌گیری است.

عباسی عیسی آبادی  در حاشیه تخلیه ادوات زرهی به جا مانده از دفاع مقدس در محوطه مرکز فرهنگی دفاع مقدس در حال ساخت استان، در گفت‌وگو با خبرنگار قدس اظهار داشت: بحث محتوادهی و جمع‌آوری ادوات جنگی و فضاسازی محیطی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان همزمان با ساخت سازه آن در حال پی‌گیری است.

 مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: سعی داریم با حداکثر توان بحث محتوادهی و چینش داخلی و بیرونی و محوطه‌آرایی این مرکز را همزمان با ساخت سازه پیش ببریم تا هر چه زودتر شاهد بهره‌برداری از این پروژه عظیم فرهنگی و معنوی باشیم.

وی افزود: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری در کنار ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، کار تدوین دایره‌المعارف دفاع مقدس استان، ساخت و بهره‌برداری از حرم‌های مطهر شهدای گمنام سراسر استان، چاپ سالانه بیش از ۳۰ عنوان کتاب دفاع مقدس، تدوین نقش استان در جنگ تحمیلی، تاریخ شفاهی دفاع مقدس و تشکیل ستادهای گرامی‌داشت مناسبت‌های مهم دفاع مقدس از جمله سوم خرداد ، هفته دفاع مقدس و آزادسازی سوسنگرد و ... را نیز با همین جدیت پی‌گیری می‌کند، تا بتواند در حفظ میراث گران‌بهای رزمندگان و شهدا و نشر ارزش‌های والای این فرهنگ عاشورایی وظیفه خود را انجام داده باشد.

وی در پایان از استاندار  و معاون سیاسی امنیتی استاندار در پیگیری امورات و وظایف کلی بنیاد و از مدیرکل بحران استانداری، ریاست سازمان برنامه و بودجه، مدیرکل حمل و نقل پایانه های استان و مدیرعامل شرکت آب و فاظلاب روستایی در امر مشارکت و انتقال ادوات نظامی به استان تقدیر و تشکر کرد.

برچسب‌ها