ساری- فرمانده عملیاتی لشکر ۲۵ کربلا مازندران از تامین امنیت بخشی از مناطق مرزی شمال غرب کشور توسط این لشکر خبر داد.

تامین امنیت مرزهای شمال غرب کشور توسط لشکر ۲۵ کربلا/ مازندران ۲۵ شهید امنیت تقدیم کرده است

سردار حمیدرضا رستمیان ظهر یکشنبه در گفتگو با  قدس آنلاین با اشاره به اینکه در سال ۹۰ تامین امنیت منطقه عمومی اشنویه و در سال ۹۴ امنیت ایرانشهر را برعهده داشتیم، اظهار کرد: مازندران در راستای تامین امنیت، بعد از دفاع مقدس ۲۵ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی اضافه کرد: در مرزهای شمال غرب، علاوه بر تامین امنیت و جلوگیری از نفوذ دشمن به داخل کشور، با قاچاق کالا در مرزها مبارزه می کنیم تا امنیت اقتصادی کشور بالا برود.

فرمانده عملیاتی لشکر ۲۵ کربلا ایران را امن ترین کشور دنیا خواند و تاکید کرد: مردم در راستای تامین امنیت نقش بسزایی دارند.

سردار رستمی با اعلام اینکه از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهیدی که مازندران تقدیم انقلاب کرده است، حدود ۵ هزار شهید از بسیجیان لشکر ۲۵ کربلا بودند، گفت: رشادت های رزمندگان این لشکر همچنان ادامه داد و در هر جایی بیرون از مرزها، نام لشکر ۲۵ کربلا لرزه بر اندام دشمنان می اندازد.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان مازندرانی در خان طومان سوریه موفق شدند بیش از ۷۰۰ کشته به نیروهای داعش وارد کنند، افزود: در این زمین بیش از ۱۵ تانک و نفربر دشمن نیز منهدم شد.

فرمانده عملیاتی لشکر ۲۵ کربلا از وجود یک میلیون و ۲۰۰ هزار بسیجی سازماندهی شده در مازندران خبر داد و یادآور شد: از این میان ۱۰۰ هزار نفر آمادگی خود را برای حضور در جبهه مقاومت سوریه اعلام کردند.

سردار رستمیان با بیان اینکه گردان های بیت المقدس، فاتحین و ۲۵ گردان امام حسین در استان سازماندهی شدند، از آمادگی این یگان ها برای انجام ماموریت های مختلف خبر داد.

وی آمادگی نیروهای بسیجی در مازندران را بالا دانست و تاکید کرد: هرچه آموزش نیروها دقیق تر و کیفی تر باشد، شاهد حوادث کمتری خواهیم بود.

فرمانده عملیاتی لشکر ۲۵ کربلا، قدرت موشکی را یکی از توان های رزمی سپاه دانست و گفت: هر جایی که احساس کنیم نیاز به تامین امنیت ملی داریم، از توان رزمی مان استفاده می کنیم.

سردار رستمیان ادامه داد: موشک شلیک شده اخیر بدست نیروهای توانمند داخلی ساخته شده و قابلیت آن را داشته که از هر نقطه ای شلیک شود و دقت بسیار بالایی دارد.

برچسب‌ها