بیرجند-قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی گفت: رعایت عفاف و حجاب برای همه دستگاه ها و نهادهای دولتی و خصوصی الزامی است.

رعایت عفاف و حجاب در همه نهادها و دستگاه ها ضروری است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد موسوی زاهد ظهر شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: طبق ماده ۱۸ قانون امر به معروف و نهی از منکر همه دستگاه های اجرایی موضوع قانون پنج قانون مدیریت خدمات کشوری، موسسه ها، شرکت ها و مراکز خدمات رفاهی و عمومی موظف به رعایت قانون امر به معروف و نهی از منکر هستند.

وی یادآور شد: در این راستا چه در بخش دولتی و چه غیر دولتی نباید به این فریضه الهی بی توجهی شود.

قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی افزود: امید است با جلوگیری از موازی کاری و با هماهنگی مدون و دقیق بتوان گام های روشنی را در این زمینه برداشت.

موسوی زاهد با اشاره به اینکه رعایت عفاف و حجاب برای همه دستگاه ها و نهادها الزامی است گفت: در صورت هرگونه رویت هنجار شکنی رئیس و مدیران دستگاه ها باید پاسخگو باشند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر در تمام اداره ها، سازمان ها و نهادها شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل داده است.

قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی گفت: امیدواریم با فعالیت این شورا جلوی بسیاری از آسیب ها در این مکان ها گرفته شود.

موسوی زاهد اظهار داشت: در ماده ۴۲۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی ۲۷ دستگاه باید به امر عفاف و حجاب در جامعه همکاری و رسیدگی کنند، متاسفانه کم کاری هایی در این زمینه به چشم می خورد.

وی تصریح کرد: در خراسان جنوبی در مقایسه با شهر های بزرگ وضعیت حجاب و عفاف و موضوع امر به معروف و نهی از منکر شرایط مطلوبی وجود دارد.

قائم مقام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی گفت: همچنین وضعیت در ادارات قابل قبول است اما در دانشگاه های ما هنوز باید در این زمینه کار شود.

برچسب‌ها