خرم آباد- رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی گفت: پذیرش دانشجو در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای بدون آزمون ورودی دانشگاه جامع علمی کاربردی، از روز دوشنبه دوم مرداد ماه آغاز و تا نُهم ادامه خواهد داشت.

پذیرش دانشجو در دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی لرستان، سعید فرح‌بخش با اعلام این خبر گفت: این دانشگاه در گروه های آموزشی صنعت، کشاورزی، خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر، در۱۰۰کد رشته و ۱۷۱ کد رشته محل برای تحصیل در ۲۷ مرکز آموزش علمی کاربردی تحت نظارت پذیرش می‌نماید.

وی ادامه داد: در پذیرش مذکور دانشگاه علمی کاربردی لرستان، ظرفیت پذیرش ۱۲ هزار و ۸۰۰ نفر دانشجو را دارد.

 فرح بخش ادامه داد: در پذیرش مذکور دانشگاه علمی کاربردی لرستان، ظرفیت پذیرش ۱۲ هزار و ۸۰۰ نفر دانشجو را دارد.
افزود: ثبت نام دوره های مذکور به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و داوطلبان می توانند به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس الکترونیکی www.sanjesh.org مراجعه و پس از دریافت و مطالعه دفترچه راهنما، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی لرستان افزود: دانش‌آموزان سال آخر متوسطه که حداکثر تا سی‌و یکم شهریورماه سال جاری موفق به اخذ مدرک دیپلم شوند، مجاز به شرکت در این پذیرش خواهند بود.

برچسب‌ها