تیم ملی والیبال ساحلی ایران در نخستین دیدار خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی جهان مغلوب نماینده اتریش میزبان این رقابت‌ها شد.

ایران در نخستین گام مغلوب میزبان شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، یازدهمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جهان از امروز (جمعه) در شهر وین اتریش آغاز و به مدت ۱۰ روز پیگیری خواهد شد.

این رقابت‌ها در دو گروه مردان و زنان با حضور ۴۸ تیم در هر گروه پیگیری خواهد شد. تیم ملی والیبال ساحلی ایران (بهمن سالمی و رحمان رئوفی) که نخستین حضور خود در رقابت‌های قهرمانی جهان را تجربه می کند، در دور مقدماتی با تیم هایی از کانادا (دو تیم) و اتریش بازی می کند.

ملی پوشان کشورمان عصر امروز در نخستین مسابقه به مصاف تیم اتریش (کلمنز داپلر – الکساندر هورست) که در رتبه دوازدهم این رقابت ها قرار دارد، رفتند و دو بر صفر مغلوب شدند.

تیم ایران در ست های اول و دوم این مسابقه با امتیازهای ۲۱ بر ۱۹ و ۲۱ بر ۱۵ نتیجه را به حریف قدرتمند خود واگذار کرد. داورانی از برزیل و ایتالیا قضاوت دیدار ملی پوشان ایران و اتریش را بر عهده داشتند.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران روز یکشنبه در دومین مسابقه خود به مصاف کانادا (بن ساکتون – چایم شالک) می رود و سه شنبه در آخرین مسابقه دور مقدماتی این رقابت ها نیز با دیگر تیم کانادا (رایان واندنبرگ – آرون ناسبام) روبرو خواهد شد.

مرحله مقدماتی رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی مردان جهان سال ۲۰۱۷ در ۱۲ گروه پیگیری می شود و در ۶ دیدار گروه مردان این رقابت ها که قبل از بازی ایران برگزار شد، تیم های بلژیک، روسیه، برزیل، مکزیک، قطر و لتونی برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

مرحله حذفی رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان جهان با حضور ۳۲ تیم به صورت تک بازی برگزار می‌شود که در پایان مرحله مقدماتی تیم‌های اول و دوم هر گروه مستقیم به مرحله حذفی صعود می‌کنند. (جمعا ۲۴ تیم) چهار تیم سوم گروه‌های ۱۲ گانه که بهترین نتایج را کسب کرده باشند نیز مستقیم به مرحله حذفی می‌روند، اما برای انتخاب چهار تیم دیگر، دیدار حذفی بین هشت تیم سوم گروه‌های ۱۲ گانه برگزار خواهد شد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران قبل از این رقابت‌ها در تور جهانی یک ستاره مراکش شرکت کرد و موفق به کسب مدال برنز این رقابت ها شد.

برچسب‌ها