شهرکرد-رئیس سازمان کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: یکی از دغدغه ها و اولویت های مهم کمیته امداد امام خمینی(ره) تامین مسکن خانوار های تحت پوشش است که در سال گذشته ۴۰ هزار واحد مسکن احداث و ۵۰ هزار واحد مسکن نیز تعمیر شد.

یکی از دغدغه های مهم کمیته امداد تامین مسکن خانوارهای تحت پوشش است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، پرویز فتاح ظهر سه شنبه در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تعداد ۵۲۰ هزار نفر به منظور حمایت از کودکان بد سرپرست و محروم غیر یتیم در طرح محسنین ثبت نام کرده اند.

وی در ادامه افزود: از مجموع افراد حمایت کننده کودکان محردم غیر یتیم در حال حاضر ۳۲۰ هزار نفر جذب حامی پایدار شده اند که در چهارمحال و بختیاری نیز هشت هزار نفر حامی این کودکان می‌باشند.

رئیس سازمان کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد:  نمایندگان مجلس شورای اسلامی تهیه و تدوین برنامه ششم کمیته امداد امام خمینی(ره) را به به صورت قابل قبولی مورد توجه قرار داده اند این درحالی است که بودجه کمیته امداد از ۹۷ درصد به ۱۰۰ درصد رشد یافته است.

فتاح در ادامه تصریح کرد: یکی از دغدغه ها و اولویت های مهم کمیته امداد امام خمینی(ره) تامین مسکن خانوار های تحت پوشش است که در سال گذشته ۴۰ هزار واحد مسکن احداث و ۵۰ هزار واحد مسکن نیز تعمیر شد با توجه به پیش بینی های صورت گرفته در سال جاری این ارقام دو برابر افزایش پیدا خواهند کرد.

برچسب‌ها