شهرکرد- معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شوراها بایستی دارای صبر و روحیه نقدپذیری باشند چراکه مرجع تصمیم‌سازی و پارلمان محلی هستند و در افزایش کیفیت زندگی مردم نقش موثری دارند.

شوراها باید دارای صبر و روحیه نقدپذیری باشند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، گودرز امیری ظهر چهارشنبه در آیین تحلیف اعضای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان شهرکرد اظهار کرد: در طول سال های شکل گیری شوراهای اسلامی شهر و روستا اقدامات خوبی صورت گرفته، اما هنوز تا رسیدن به وضع مطلوب فاصله است.

وی افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا توسط مردم و از دل جامعه برمی‌آیند و با مشکلات آنان بیشتر آشنا هستند، و در راستای شکوفایی و رفع مشکلات شهر و روستا می توانند از خود مردم کمک بگیرند، چراکه مردم با مشکلات کوچک و بزرگ آشنایی بهتری دارند.

معاون عمرانی استاندار تصریح کرد: یافتن راه حل منطقی برای حل مسائل، اجرای موثر راهکارها توسط دهیاران و شهرداران و آسیب شناسی با مشارکت مردم در حل مشکلات شهر و روستاها موثر است.

امیری تاکیدر کرد: شوراها بایستی دارای صبر و روحیه نقدپذیری باشند چراکه مرجع تصمیم‌سازی و پارلمان محلی هستند و در افزایش کیفیت زندگی مردم نقش موثری دارند.

وی خاطر نشان کرد: سرانه فضای سبز در کشور نسبت به دنیا پایین است و استان ما با داشتن آب و هوای مناسب در این زمینه نیازمند توسعه است.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: سرانه فضای سبز در کشور نسبت به دنیا پایین است و چهارمحال و بختیاری با داشتن آب و هوای مناسب در این زمینه نیازمند توسعه است . 

امیری افزود: در دولت یازدهم ۸۰ میلیارد تومان اعتبار به دهیاری‌ها داده شده است و با ایجاد جلب مشارکت مردمی در بهسازی روستاها یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع معابر روستایی و زیرسازی و آسفالت شده است . 

معاون عمرانی استاندار با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت گفت: در این هفته ۳۳۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود و ۵۶ پروژه نیز با اعتبار ۱۲۰ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد. 

برچسب‌ها