وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: خدمات نوپا در حوزه فناوری اطلاعات ظرفیت اشتغالزایی مناسبی دارند.

خدمات نوپا در حوزه فناوری اطلاعات ظرفیت اشتغالزایی مناسبی دارند

به گزارش قدس آنلاین، محمد جواد آذری جهرمی عصر امروز در حاشیه مراسم بهره‌برداری از طرح‌های مخابراتی استان خراسان رضوی در هفته دولت اظهار داشت: انقلاب دیجیتال در دنیا در حال شکل‌گیری است و باید از این فضا بهترین بهره را ببریم و زیرساخت‌های لازم را فراهم کنیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: خوشبختانه در حوزه فناوری اطلاعات ظرفیت‌های مناسبی در کشور در اختیار داریم و نیروی انسانی نخبه در این حوزه تربیت یافته و اشتغالزایی خوبی نیز در این عرصه شکل گرفته است.

آذری جهرمی بیان کرد: خدمات جدید در حوزه فناوری اطلاعات و همچنین اهمیت به کسب و کارهای نوپا در این حوزه می‌تواند اشتغالزایی بیشتری را ایجاد کند و زمینه را برای توسعه شبکه ملی اطلاعات نیز فراهم کند.

وی در مورد زیرساخت‌های خاص خراسان رضوی در زمینه فناوری اطلاعات ادامه داد: امروز پهنای باند در خراسان رضوی از ۳۶ گیگابایت به ۲۷۰ گیگابایت بر ثانیه افزایش پیدا کرده و به همین نسبت تعداد کاربران نیز افزایش یافته است.

آذری جهرمی بیان کرد: سرمایه گذاری در استان خراسان رضوی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در اولویت قرار دارد و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم ۴۶۰ میلیارد تومان در این حوزه سرمایه گذاری کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها