جوین- به گفته فرماندار شهرستان جوین 41 طرح عمرانی با اعتبار 170 میلیارد ریال در طول هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

41 طرح عمرانی در هفته دولت در شهرستان جوین به بهره برداری می رسد

به گزارش قدس آنلاین، معاون استاندار خراسان رضوی به مناسبت هفته دولت به خطه سرسبز جوین سفر کرد و در بدو ورود در مزار شهدای گمنام حاضر شد و با قرائت فاتحه یاد و خاطره آنان را گرامی داشت واز دو شهید مدافع حرم شهرستان جوین، سردار شهید شمس آبادی و شهید بیدی تجلیل کرد.

 سیدجوادحسینی گفت: امسال به مناسبت هفته دولت یکهزار و ۳۱۷ طرح با اعتبار یکهزار و ۵۴۷ میلیارد تومان در استان به بهره برداری می رسد که به لحاظ عددی، ۱۴ درصد و از لحاظ اعتباری ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش را نشان می دهد.

وی ادامه داد: همچنین ۱۴۰ طرح با اعتبار۲۵۰ میلیارد ریال کلنگ زنی می شود که بیشتر طرح ها مربوط به دهیاری ها و توسعه مناطق روستایی است.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: در دولت گذشته و با اجرای طرح تحول نظام سلامت، هشت بیمارستان و ۲ هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی در استان خراسان رضوی ایجاد شد.

وی افزود: از ۱۵۰ مرکز اورژانس اجتماعی که طی هفته دولت در کشور به بهره برداری می رسد، سهم استان خراسان رضوی ۱۲ مرکز است و یک مرکز نیز به شهرستان جوین اختصاص یافته است.

حسینی با اشاره به اینکه طرح تحول نظام سلامت، احساس رضایت مردم را افزایش داده است، افزود: این طرح در دولت دوازدهم نیز ادامه خواهد یافت.

فرماندار شهرستان جوین نیز در خصوص طرح های افتتاحی گفت: سه خانه بهداشت روستایی حکم آباد، حسین آباد و میمری هر کدام با زیربنای ۹۰ متر مربع و هزینه چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آماده بهره برداری است.

حسین جمشیدی ادامه داد: اورژانس بیمارستان قمر بنی هاشم شهرستان جوین نیز با مساحت ۳۰۰ متر مربع و هزینه سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد و مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان جوین نیز با مساحت ۴۰۰ متر مربع با اعتبار سه میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۶ نفر به بهره برداری رسید.

فرماندار جوین گفت: ۴۱ طرح عمرانی با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال در طول هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

برچسب‌ها