اصفهان- مدیر کل زندان های استان اصفهان از اهداء شش سرویس جهیزیه به خانواده های مددجویان بی بضاعت زندان های این استان خبر داد.

اهداء ۶ سرویس جهیزیه به خانواده های مددجویان بی بضاعت زندان های استان اصفهان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان، همزمان با ایام ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) با کمک و هدف خیرخواهانه شش سرویس جهیزیه به خانواده های تحت پوشش خیریه امام موسی کاظم (ع) زندانهای استان اهداء شد.

اسدالله گرجی زاده گفت: مرحله دوم اهداء جهیزیه به شش نفر از خانواده های مددجویان بی بضاعت زندانهای استان در ایام سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین خانواده های نیازمند که قبلا توسط مددکار خیریه شناسایی شده اند تحویل شد.

وی درادامه گفت: این اقلام شامل ۱۹قلم کالای اساسی مهم و مورد نیاز ازقبیل یخچال فریزر-جاروبرقی-چرخ گوشت-فرش-گاز فردار-ظروف پلاسکو-قابلمه-پنکه-لوستر و غیره بوده که با کمک خیران بطور مستقیم از کارخانه های مربوطه خریداری شده است.

گرجی زاده در ادامه اظهارداشت: اررش ریالی هر سرویس جهیزیه به قیمت تولیدی و کارخانه به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال بوده که امیدواریم مرحله سوم این طرح نیز در سه ماهه آینده آماده و قابل تحویل باشد.

وی خاطرنشان می سازد مرحله اول اهداء این جهیزیه در سال ۹۵ به تعداد ۵۰ سرویس بوده است.

برچسب‌ها