یزد - شهردار یزد گفت: باید برای مدیریت شهر برنامه جامع و مدون وجود داشته باشد، کارهای خوبی در شهر اصفهان انجام شده که می‌توان نمونه‌ای از این کارها که با شرایط یزد هم‌خوانی داشته باشد را در این شهر هم پیاده کنیم.

مدیریت شهر به برنامه جامع و مدون نیاز دارد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی جمالی‌نژاد شامگاه سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان یزد اظهار داشت: در فعالیت‌های اجرایی به هیچ عنوان به دنبال حاشیه و مسائل سیاسی نیستیم، و تنها موضوعی که در مدیریت شهر برای ما مهم است کار و کار و کار است تا ان‌شاالله بتوانیم زمینه پیشرفت هرچه بیشتر شهر را فراهم کنیم.

وی افزود: کار کردن در شهر یزد به عنوان شهردار کار ساده‌ای نیست و از سختی بسیار زیادی برخوردار است بنابراین حتما باید نسبت به برنامه‌هایی که داریم، دقت و حساسیت لازم را به خرج دهیم و از طرف دیگر کار کردن در این شهر با توجه به اینکه مردمانی همراه و متدین دارد، آسان است و امیدواریم با همکاری و همراهی مردم زمینه اجرای طرح‌های موفق و خوب در یزد را فراهم ‌کنیم.

شهردار جدید یزد تصریح کرد: یکی از مباحثی که شهرداری باید به آن توجه داشته باشد بحث مباحث فرهنگی  بوده و  یزد شهری با اصالت و با شخصیت است و هر کاری نمی‌توان در این شهر انجام داد به همین دلیل لازم است تمام کارها با برنامه و منظم پیش برود.

جمالی نژاد خاطر نشان ساخت: به طور قطع پروژه‌هایی نیز که در شهر یزد اجرا می شود باید بر اساس فرهنگ، اصالت و ارزش‌های مدنظر مردم باشد و در اجرای طرح‌ها باید به هویت یزد و یزدی‌ها توجه ویژه شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد نیز در این دیدار با اشاره به روند انتخاب شهردار توسط اعضای شورای شهر یزد، اظهار داشت: یکی از رویکردهای شورای اسلامی شهر یزد در این دوره، ایجاد وحدت در مدیریت شهری است.

غلامعلی سفید افزود: در این دوره از شورا با وجودی که ترکیب سیاسی مختلف از اصلاح‌طلب، اصول‌گرا و مستقل وجود دارد، همه کارها با نظر جمعی و با رای تمام افراد انجام شده است.

برچسب‌ها