پیشکسوت پیشکسوت فوتبال سوریه و عضو هیات مدیره باشگاه الاتحاد بر این باور است که تیم ملی فوتبال سوریه با گلزنی عمر السومه ایران را شکست می‌دهد.

مهاجمی که به پرسپولیس گل زد امید اول سوریه در بازی مقابل ایران

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتبال سوریه حساس‌ترین بازی تاریخ خود را پیش رو دارد و با پیروزی برابر ایران می‌تواند این شانس را داشته باشد که برای نخستین بار در تاریخ خود به جام جهانی راه پیدا کند.

امید نخست سوری‌ها برای باز کردن دروازه ایران عمر السومه مهاجم زهردار و خطرناک الاهلی عربستان است که بعد از پنج سال حاضر شد در دو دیدار آخر سوریه برابر قطر و ایران به تیم ملی برگردد.

محمد ابوبکر پیشکسوت فوتبال سوریه و عضو هیات مدیره باشگاه الاتحاد این کشور گفت: دیدار بسیار سختی پیش رو داریم. ایران قوی‌ترین تیم آسیا است و در ۹ بازی اخیر خود هیچ گلی دریافت نکرده است. بعضی فکر می‌کنند که ایران این بازی را دست کم می‌گیرد اما اصلا این گونه نیست و آنها برای پیروزی به میدان می‌آیند. بازیکنان سوریه یک بازی تاریخی پیش رو دارند چرا که ممکن است این فرصت دیگر برای آنها تکرار نشود.

او ادامه داد: بازگشت عمر السومه و فراس الخطیب روحیه تیم را بسیار بالا برده است. با وجود این دو بازیکن و عمر خربین خط حمله ما بسیار قوی است. من بر این باورم که سوریه با گل عمر السومه پیروز این بازی خواهد شد.

برچسب‌ها