شهرکرد-تولیت آستان قدس رضوی گفت: جوانان باید در جامعه نشاط داشته باشند چرا که نشاط و پیشرفت در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران تعریف شده است.

جامعه اسلامی باید جامعه ای با نشاط و پیشرفته باشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی شامگاه دوشنبه در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) در جمع مردم استان چهارمحال و بختیاری گفت: جامعه‌سازی قرآنی باید مبتنی بر امر به خوبی‌ها و نهی از بدی‌ها و زشتی ها در جامعه انجام شود.

حجت السلام رئیسی افزود: امروز به برکت خون شهدا و وجود مبارک مقام معظم رهبری،پایه های  نظام هر روز مستحکم تر می شود، پس باید برای گسترش خوبی‌ها و نهی از بدی‌ها همه مردم تلاش کنند.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: کلیه مسئولین و  دستگاه‌های اجرائی نیز باید باید برای  گسترش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تلاش کنند و امر به معروف و نهی از منکر همان آتش به اختیاری است که مقام معظم رهبری فرمودند.

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به اینکه خداوند با رسالت، امامت و هدایت که برترین و عظیم‌ترین نعمت‌ها هستند بر انسان ها منت گذاشته است،تاکید کرد: موضوع ولایت و ولایت مداری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است  و اگر مقام معظم رهبری در مورد هر مسئله ای امر کنند جای هیچ اما و اگری نیست و همه باید در برابر ولی امر مسلمین مطیع باشیم.

وی خاطر نشان کرد: جوانان امروز کشور ولایتمدار هستند چرا که در تمام عرصه‌ها این امر را به اثبات رسانده اند و کشور ما به برکت ولایت فقیه است که انسجام  دارد و بن‌بستی در کشور وجود ندارد.

رئیسی افزود: شهید حججی‌های بسیاری در بین مردم و بویژه جوانان ما وجود دارد و مردم امروز با روحیه بندگی خدا و عشق به ولایت است که جان دادن و جانفشانی در راه خدا و ایستادگی در برابر مستکبران  را دارند.

تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد:  امروز همه وظیفه داریم تلاش کنیم تا اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی با قدرت هرچه بیشتر پیشرفت داشته و با وحدت و یکپارچگی در حوزه اقتصاد، اشتغال و تولید روبه جلو حرکت کنیم.

حجت الاسلام رئیسی با اشاره به رسیدگی مسئولان به قشر مستضعف جامعه افزود: همه ما بویژه مسؤولان نظام باید به قشر محروم و مستضعف جامعه توجه خاصی داشته باشند.

رئیسی افزود: عدالت اجتماعی به معنای آن نیست که جامعه به دو بخش فقیر و غنی تبدیل شود و در اسلام به هیچ امری بعد از توحید به اندازه عدالت توصیه نشده است چرا که عدالت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی منجر به رشد و توسعه جامعه می‌شود.

وی با اشاره به استفاده از فضای مجازی در زندگی مردم گفت: فضای مجازی باید در خدمت جامعه اسلامی باشد اما این امر باید مدیریت شده پیش برود و مدیران دستگاه اجرایی باید بتوانند در این خصوص مدیریت داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی تاکید کرد: جوانان باید در جامعه نشاط داشته باشند چرا که نشاط و پیشرفت در سایه نظام جمهوری اسلامی ایران تعریف شده است و امروزه آن چیزی که در رسانه‌ها و مراکز آموزشی ما نشان داده می شود نمایانگر همین مسئله است که همه خواهان جامعه‌ای با نشاط و پیشرفته در سایه عمل به سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی است.

برچسب‌ها