کارگاه «فرصت ها، تهدیدها و چالش های سرمایه گذاری در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات» برگزار می شود.

چالش های سرمایه گذاری در بخش فناوری اطلاعات بررسی می شود

به گزارش قدس آنلاین، دفتر نوآوری و حمایت از سرمایه گذاری وزارت ارتباطات اعلام کرد که کارگاهی با عنوان «فرصت ها، تهدیدها و چالش های سرمایه گذاری در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات» را با هدف آشنایی مدیران ارشد و کارشناسان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برگزار می کند.

این کارگاه آموزشی از روز دوشنبه ۲۰ شهریورماه برگزار می شود.

بررسی اهمیت و ضرورت سرمایه گذاری خارجی در کشور و ارایه تعاریف و روش های سرمایه گذاری خارجی در بسترهای قانونی و مقرراتی سرمایه گذاری خارجی در کشور، از جمله موضوعاتی است که در این کارگاه بررسی می شود. از سوی دیگر سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران و مشوق های سرمایه گذاری خارجی و تبیین فرایند سرمایه گذاری خارجی در این کارگاه معرفی می شود.

همچنین ارائه تعریف و فهرستی از فرصت سرمایه گذاری خارجی و از همه مهمتر بازاریابی فرصت های سرمایه گذاری خارجی از دیگر موضوعاتی است که در این کارگاه ارائه خواهد شد.

در این کارگاه، آغاز مشارکت و شکل گیری پروژه سرمایه گذاری خارجی و نحوه اخذ مجوز سرمایه گذاری خارجی برای بهره مندی از حمایت ها و مزایای قانونی، بررسی و تبیین نقش دولت در نظارت و راهبری پروژه های سرمایه گذاری خارجی و مراقبت های پس از آن و نیز رفع موانع جذب سرمایه گذاری خارجی، مورد بررسی قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها