رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: مقاومت در سوریه، عراق، لبنان و یمن سناریوی آمریکا در منطقه را بی اثر کرد.

به گزارش قدس آنلاین، عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی سعی در هیمنه بر منطقه پس از تضعیف آن را دارند، تاکید کرد: مقاومت در سوریه، عراق، لبنان و یمن سناریوی آمریکا در منطقه را بی اثر کرد.

وی با بیان اینکه یمن در معرض جنگ اقتصادی و نظامی وحشیانه دشمن سعودی آمریکایی قرار دارد، اظهار داشت: ائتلاف سعودی تاسیسات اقتصادی در یمن را نابود و برای افزایش فشار اقتصادی به ملت یمن، بانک مرکزی را از صنعا به عدن منتقل کرد.

رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه ملت یمن در کوتاه کردن دست تکفیری ها نقش بسزایی داشته است، عنوان کرد: عربستان به دلیل شکست در جنگ یمن از بزرگترین و بیشترین تجهیزات و امکانات نظامی خود استفاده کرد و قدرت سعودی در حمایت از تروریسم در سوریه و عراق کاهش پیدا کرد.

الحوثی تصریح کرد: شکست سناریوی آمریکایی به فضل مقاومت ملت سوریه، عراق و حزب الله لبنان است و همین مقاومت‌ها باعث شده است که دست تکفیری‎ها قطع شود.

وی با اشاره به اینکه در عربستان فعالیت‌ها و جنبش‌های مردمی در اعتراض به سیاست‌های داخلی و منطقه‌ای آل سعود شکل گرفته است، گفت: ما کاملا در کنار ملت عربستان هستیم و از اعتراضات مردمی سازنده برای تغییر سیاست ‌های خصمانه رژیم سعودی حمایت می‌کنیم.

برچسب‌ها