سمنان- سرپرست اداره کل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و فداکاری های رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس برنامه های اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان را در بزرگداشت هفته دفاع مقدس تشریح کرد.

تشریح برنامه های اداره کل حمل و نقل و پایانه های سمنان در بزرگداشت هفته دفاع مقدس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان سمنان، احسان منصورکیایی با برشمردن ویژگی های دوران دفاع مقدس، افزود: ملت ایران با رهبری حضرت امام(ره) توانست درجنگ مکتب جدیدی را پایه گذاری کند که حتی دشمنان ما نیزازآن الگو گرفتند.

وی، رمز پیروزی ملت ایران را توکل بر خدا، ایمان راسخ و ولایتمداری رزمندگان مدیریت حضرت امام خمینی(ره) و اعتماد به نوجوانان و جوانان در عرصه دفاع مقدس و عنوان کردد.

منصورکیایی در ادامه با بیان اینکه  صنعت حمل ونقل یکی از تاثیرگذارترین پایه های جنگ تحمیلی در پیشبرد اهداف دفاع مقدس بوده عنوان کرد: همکاری فعالان بخش در اعزام نیرو، ارسال کمک های مردمی، تجهیزات نظامی و ... بخشی از دلاورمردی های فعالان این بخش بوده است.

وی با توجه به تقارن هفته دفاع مقدس و ایام محرم، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان با حضور برادران و خواهران بسیجی، شرکت همکاران در برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس، برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران اداره کل با حضور تمامی پرسنل و سخنرانی یکی از بسیجیان غیور استان، نصب پلاکارد، پوستر و آذین بندی محل اداره کل و تمام مراکز تحت پوشش متناسب با این ایام، برپایی ایستگاه صلواتی و پذیرایی از همکاران و مراجعین اداره کل، سنگر سازی در ورودی اداره کل، برپایی نمایشگاه حمل و نقل در دفاع مقدس، دیدار با چند تن از جانبازان و ایثارگران و خانواده آنان، برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا به مناسبت این هفته، اختصاص دو روز در این هفته جهت ملاقات عمومی با مراجعین، درج پیامهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در سر برگ مکاتبات اداری را از برنامه های اداره کل در بزرگداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

برچسب‌ها