بجنورد- بر اساس آئین نامه اعلام شده پایان نامه های حوزوی و دانشگاهی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر حمایت می شوند.

پایان نامه‌های مرتبط با امربه معروف و نهی از منکر حمایت می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی؛ معاون فرهنگی این اداره کل با اعلام این خبر گفت: حمایت های مادی و معنوی از پایان نامه های حوزوی و دانشگاهی مرتبط با امر به معروف و نهی از منکر توسط معاونت فرهنگی، آموزش و تحقیقات ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی انجام می شود.

رضا رضایی ادامه داد: در راستای ترویج و توسعه امر به معروف و نهی از منکر و نیاز به تحقیقات جدید و مستمر، حمایت های مادی و معنوی برای پایان نامه های سطوح ۳ و ۴ حوزه و مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا انجام می‌گیرد.

وی با اعلام نحوه حمایت از این پایان نامه ها گفت: حمایت مالی از پایان نامه های سطح ۳ حوزه و مقطع کارشناسی ارشد تا سقف ۱۵ میلیون ریال می باشد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی همچنین اضافه کرد: از پایان نامه های سطح ۴ حوزه و مقطع دکترا حداکثر به میزان ۳۰ میلیون ریال حمایت می شود.

وی افزود:علاوه بر حمایت های مادی ، این معاونت درخصوص ارائه مشاوره ، راهنمایی ، در اختیار قرار دادن امکانات پژوهشی مورد نیاز دانشجویان مقاطع ذکر شده  و مساعدت جهت انتشار آن ها آمادگی دارد.

رضایی تصریح کرد: از طریق حمایت های مادی و معنوی از پایان نامه های حوزوی و دانشگاهی فضای جدیدی برای تعامل با اندیشمندان و فرهیختگان حوزه و دانشگاه ایجاد می شود تا گامی موثر در راه ترویج این فریضه مهم الهی برداشته شود.

برچسب‌ها