زنجان- نایب رئیس شورای شهر زنجان با تأکید بر لزوم بهسازی معابر و ارتقای ایمنی گفت: طرح اصلاح تقاطع‌های زنجان طراحی می‌شود.

طرح اصلاح تقاطع‌های زنجان طراحی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، مسعود مرادخانی در دومین جلسه علنی شورای شهر اظهار داشت: شرکت‌های خدمات‌رسان بر کار شهرداری در پروژه غربی زینبیه خلل وارد می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های بهسازی و اصلاح هندسی معابر ابراز کرد: تا پایان امسال طرح تقاطع گلشهر کاظمیه نوشته و سال آینده کلنگ آن به زمین زده می‌شود.

اسماعیل دویران، عضو شورای شهر زنجان با ابراز انتقاد از کار نکردن کارت شهروندی در شهربازی گفت: باید به این موضوع رسیدگی شود که چرا سرمایه‌گذار آن به قرارداد عمل نمی‌کند.

وی با انتقاد از شهرداری زنجان گفت: با توجه به اینکه وظیفه آماده‌سازی مکان جشنواره به عهده شهرداری نبود ولی هزینه‌های زیادی در جشنواره آش شد و این در حالی است که 10 روز کارخانه آسفالت تعطیل است و به خاطر کمبود بودجه پروژه پارک بانوان غرب تعطیل است.

عضو شورای شهر زنجان با انتقاد از پرداخت نشدن حقوق کارگران خدماتی گفت: باید سریعا حقوق این عزیزان پرداخت شود و سپس اقدام به واریز حقوق کارمندان ستادی شود.

حسن عیوض‌زاده، معاون اداری و مالی شهرداری زنجان گفت: زنجان جزو نادرترین شهرها در اجرای کارت شهروندی است و منتظر هستیم تا با اتمام کار شهربازی موضوع عمل نکردن کارت شهروندی در شهربازی را با مراجع حقوقی پیگیری کنیم.

وی با اشاره به کاربردهای کارت شهروندی تاکید کرد: عمل نکردن کارت شهروندی در شهربازی می‌تواند سبب شکست این پروژه در کل شهر زنجان شود.

رحمان احمدی، منشی شورای شهر زنجان با تاکید بر اینکه باید از سرمایه‌گذار در شهر زنجان حمایت شود، ابراز کرد: سرمایه‌گذار سبب رشد اقتصادی در شهر می‌شود و اقتصاد شهر را پویا می‌کند.

عباس راشاد، عضو شورای شهر زنجان از احداث محلی برای بازار خودرو خبر داد و گفت: محلی به اندازه هفت هکتار در شرق زنجان تعبیه شده است و مایل هستیم بازار خودرو در این‌محل دایر شود تا جلوی گرانی برخی از خودروفروشان و دلالان گرفته شود و با این کار یک محل درآمد به شهرداری اضافه می‌شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها