بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی بازار گردشگری تاپ ریزای فرانسه، با شرکت نمایندگان صنعت گردشگری کشورمان، در پاریس آغاز به کار کرد.

معرفی ظرفیت‌های گردشگری ایران در نمایشگاه TOP RESA

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی؛ در نخستین ساعات برپایی نمایشگاه، ابوالقاسم دلفی، سفیر ایران در فرانسه، غرفه کشورمان را افتتاح و پس از بازدید از غرفه‌های تخصصی توراپراتورهای ایرانی، با آنان گفت‌وگو کرد.

 در این بازدید عبادرضا اسلامی، مدیر گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، ضمن قدردانی از حضور سفیر ایران، گزارشی از روند حضور کشورمان در نمایشگاه‌های بین‌المللی گردشگری و صنایع دستی ارایه کرد.

به گفته اسلامی، کانون برای دومین سال پیاپی به نمایندگی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مدیریت اجرایی غرفه ایران در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تاپ ریزا را برعهده دارد و در کنار توراپراتورهای کشورمان به معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری ایران می‌پردازد.

وی رشد صددرصدی شرکت کنندگان ایرانی، افزایش ۱۲۰ درصدی مساحت غرفه ایران نسبت به دوره گذشته و برنامه‌ریزی برای حضور در گارگاه‌های تخصصی را از نکات قابل توجه حضور ایران در بیست و دومین نمایشگاه تاپ ریزا دانست.

مدیر گردشگری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، با اشاره به نقش حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی و رویدادهای جهانی برای معرفی هرچه بهتر و بیشتر ظرفیت‌های گردشگری ایران به جهانگردان، گفت: شناخت صنعت گردشگری فرانسه، نشست با متخصصان گردشگری این کشور، برقراری ارتباطات جدید با رهبران صنعت گردشگری، برندسازی، معرفی تورها و تولیدات گردشگری، کسب آخرین اطلاعات و اخبار بازار گردشگری فرانسه و جهان و دستیابی به فرصت‌های جدید تجاری، از جمله اهداف ما برای حضور در این نمایشگاه است.

وی به بازدید برنو لومر، وزیر اقتصاد فرانسه به همراه رییس نمایشگاه تاپ ریزا از غرفه ایران اشاره و خاطرنشان کرد: وزیر اقتصاد فرانسه از حضور پررنگ ایران در این نمایشگاه ابراز خرسندی کرد و خواستار تداوم حضور نمایندگان صنعت گردشگری کشورمان در دوره‌های آتی این نمایشگاه شد.

اسلامی یادآور شد: شرکت‌های آیتو، ارگ جدید، آدینه تراول، سفرهای علاءالدین، ایوار، نویان پارس، ایرانیان سبط تور، گردشگران خورشید سپاهان، پردیسان، ایستاسفر، جهان‌گردی آفتاب کلوت، کوله سفر، مارکوپولو و ققنوس به همراه نماینده اطلاع‌رسانی گردشگری ایران در فرانسه، در این دوره از نمایشگاه حضور دارند و در کنار خدمات خود، جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری کشورمان را معرفی می‌کنند.

نمایشگاه TOP RESA که از ۴ مهرماه برپا شده، از بهترین و مهمترین نمایشگاه‌های تخصصی گردشگری اروپاست که هر ساله به مدت ۴ روز و به صورت B۲B اجرا می‌شود.

در این نمایشگاه شرکت‌ها و دفاتر خدمات مسافرتی و سایر شرکت‌های گردشگری با همتایان خود در فرانسه و سایر کشورها آشنا شده و تورها و خدمات خود را معرفی می‌کنند.

برچسب‌ها