۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
کد خبر: 566167

تربت جام- رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام گفت: کسی که ادعای دینداری واقعی بکند نباید نسبت به شهدا بی تفاوت باشد و شهید پروری نیاز شدید جامعه است.

شهید پروری نیاز جامعه است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حبیب اله زاهدی که در نهمین یادواره شهید لرزان همزمان در شام غریبان در مسجد امام جعفر صادق(ع) تربت جام  سخن می گفت افزود: فرهنگ شهادت طلبی در جامعه باعث می شود که دشمن نتواند برما غلبه کند و آنچه را که دشمنان را متحیر کرده است همین فرهنگ شهادت است که از دستگاه امام حسین ع) تاسی گرفته است ودر حقیقت خداوند است که انسانها رادر مسیر شهادت قرار می دهد.

وی گفت: شهدا نجات اسلام را وظیفه می داند و نمی خواستند ایران اسلامی مورد هجمه قرار بگیردو شهدا اهل مجاهده و اطاعت بودند نه ترس.

عضو شورای اسلامی شهر تربت جام درادامه این مراسم با تاکید براینکه شهدا ولی نعمتمان ما هستند گفت: مسئولان باید تلاش کنند که یاد ونام  شهدا جاودانه بماند و لازم است که هرچه در توان داریم برای آرمانهای شهدا هزینه کنیم و تکریم از شهدا و ایپارگران باید در اولویت مسئولان باشد.

احمد شرفخانی گفت:جوانان باید نسبت به رشادتهای شهیدانی همچون علیمردانی، برونسی، باکری وآب شناسان مطالعه داشته تا حماسه های آنان را بهتر بشناسیم که چگونه باتن خود در مفابل ارتش مدرن صدام مقابله کردند.

وی گفت: شهدا پارسا هستند و تحت تاثیر احساسات خود به جبهه ها اعزام نشدند بله عارف مسلک بودن و به ندای رهبر خود لبببیک گفتند و در حقیقت شهدا با خدای خود معامله کردند.

برچسب‌ها