یاسوج- استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای برنامه ریزی گفت: ما همه از یک استان، به نام کهگیلویه و بویراحمد هستیم ونباید نگاه جزیره‌ای داشته باشیم.

نباید در کهگیلویه و بویراحمد نگاه جزیره ای وجود داشته باشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای برنامه ریزی اظهار کرد: یکی از مهمترین شورای استان، شورای برنامه‌ریزی است و سال ۹۶، به خاطر آغاز برنامه ششم توسعه و شروع به کار دولت دوازدهم ویژه است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این موضوع که ما همه از یک استان، به نام کهگیلویه و بویراحمد هستیم افزود: نباید نگاه جزیره‌ای داشته باشیم و  همه مسئولان استان باید تمام توان خود را به کار گیرند، تا آنچه در اسناد بالا دستی پیش‌بینی شده، لحاظ کنیم و دنبال شود.

احمدی با بیان اینکه باید رضایتمندی مردم را از نظام و دولت بالا ببریم گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی نگاه جزیره‌ای در جذب اعتبارات نداشته باشند و باید همه مسوولان همانند یک سیستم عمل کنند تا تولید سرانه، و درآمد سرانه و اشتغال  و رفاه افزایش دهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انضباط مالی لازمه جذب اعتبارات است، اظهار داشت: باید در خرج اعتبارات دقت لازم داشته باشیم، و همان مقدار که دغدغه جذب اعتبارات بیشتر هستم، این اعتبارات مدیریت شوند.

احمدی گفت: ورزش، جشنواره و ورزشگاه و اقتصاد و اشتغال زایی هر کدام در جای خودش لازم و ضروری است، اما باید با آگاهی از این موضوع که اعتبارات محدود است، کارها را در اولویت قرار دهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید ناهماهنگی در بین دستگاه‌ها را از بین ببریم، اظهار داشت: دستگاه‌ انرژی محدود خود را صرف تعارضات کارشناسی نکنند و با توجه به ظرفیت‌های استان تلاش کنیم، چرا که این استان جای کار بسیار دارد.

احمدی بیان کرد: سال آینده بر اساس شاخص‌های برخوردار نبودن، پیشرفت فیزیکی پروژه، مناطق محروم و عملکرد دستگاه‌ها اعتبارات تقسیم خواهند شد.

وی گفت: شاخص عملکردی دستگاه اجرایی علاوه بر اشتغال، توانمندی مدیر در جذب اعتبارات ملی است و یکی از آیتم‌های تقسیم اعتبارات استانی میزان جذب اعتبارات ملی است.

برچسب‌ها