یزد- استاندار یزد با اشاره به ضرورت عملیاتی کردن فرصت‌های سرمایه‌گذاری گفت: حتی یک مورد از ۷۱ فرصت سرمایه‌گذاری مشخص‌شده در استان یزد هم عملیاتی نشده است.

حتی یک مورد از ۷۱ فرصت سرمایه‌گذاری مشخص‌شده در یزد عملیاتی نشد

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد میرمحمدی عصر امروز در هجدهمین نشست سرمایه‌گذاری استان یزد، گفت: دلیل عمده مشکل سرمایه‌داران به نگاه مادی ما برمی‌گردد؛ چراکه این بزرگ‌ترین عیب و آسیب برای سرمایه‌گذار به شمار می‌رود، نمونه بارز آن این است که ۷۱ مورد فرصت سرمایه‌گذاری مشخص‌شده است؛ اما یک مورد از آن‌ها عملیاتی نشده است.

وی بابیان اینکه با حرف زدن هیچ مشکلی برطرف نمی‌شود و باید به مرحله عمل برسد، افزود: بیش از یک سال است که مرکز خدمات سرمایه گزاری دایر شده است تا کار سرمایه گزار راحت شود؛ اما کدام سرمایه‌گذار در حال حاضر از تسهیلات داده‌شده رضایت کامل دارد؟ آیا دست‌اندازها بیشتر نشده است؟

استاندار یزد با انتقاد از عملکرد مسؤولین در جذب سرمایه‌داران داخلی و خارجی، عزم و اراده جدی مسؤولان در راستای جذب سرمایه‌گذار را مؤثر خواند و گفت: نگاه مادی باید دور ریخته شود؛ چراکه این نگاه مانع پیشرفت استان خواهد بود؛ برای جذب سرمایه‌گذاران باتجربه باید ایده مدونی داشته باشید تا بتوانید نظر سرمایه‌گذار را جلب کنید.

میرمحمدی با اشاره به اینکه ایجاد فضای سبز به نشاط اطرافیان کمک می‌کند، خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای ضروری استان یزد، بحث فضای سبز و مناظر زیباست، همچنین پایگاه‌های سلامت از ضرورت‌های بافت تاریخی استان یزد است.

منبع: فارس

برچسب‌ها