یاسوج- رئیس هیئت ورزش های همگانی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۸۰ برنامه فرهنگی، ورزشی در هفته ی تربیت بدنی و ورزش در استان اجرا می شود.

۸۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد علی رهامی رئیس هیئت ورزش های همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: توجه به ورزش و تلاش بر توسعه آن در میان همه اقشار جامعه، به دلیل آثار سودمندی است که از این کار به دست می آید؛ چون ورزش مایه پرهیز از بیکاری، مبارزه با کسالت و تنبلی، افزایش توانایی های جسمی و روحی، شجاعت، سلامت جسمانی و فکری و نیز وسیله ای برای جمع گرایی و اجتماعی شدن است.

وی با بیان اینکه ورزش، همان طور که بر جسم آدمی تأثیر می گذارد، بر روح و روان او هم تأثیر دارد، افزود: یکی از نتایج مفید ورزش بر روی شخصیت افراد، افزایش اعتماد به نفس است.

رهامی در ادامه بیان کرد: در گرامیداشت هفته‌ی تربیت بدنی و ورزش ۸۰ برنامه فرهنگی ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.

وی به تشریح برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش پرداخت و افزود: ۳۰ برنامه در شهرستان بویراحمد، ۱۰ برنامه در شهرستان کهگیلویه، ۹ برنامه در شهرستان گچساران، ۱۱ برنامه در شهرستان چرام، ۵برنامه در شهرستان بهمئی، ۵برنامه در باشت، ۵برنامه در لنده و ۱ برنامه در شهر سی سخت اجرا می شود.

وی اظهار امیدواری کرد با حمایت مسئولین شهرستانها و استان شاهد برگزاری خوب و منظم این برنامه ها در سطح استان باشیم.

رهامی دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های آمادگی جسمانی، دارت، طناب کشی، پرثوآ، تنیس روی میز، شطرنج، فوتسال، بدمینتون، اجرای برنامه ورزش صبحگاهی، غبار روبی گلزار مطهر شهدا در شهرهای استان، برگزاری همایش پیاده رو ی خانواده در روز ۲۸ مهرماه در تمامی شهرها و بخش های استان و دیدار با ائمه جمعه در شهرها و بخش ها را از مهمترین برنامه های پیش بینی شده در این ایام ذکر کرد.

بر اساس این گزارش، هفته تربیت بدنی و ورزش همه ساله از ۲۶ مهر ماه تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی برگزار می شود.

برچسب‌ها