فرمانده پدافند هوایی منطقه غرب کشور تاکید کرد: کوچکترین تحرک در آسمان ایران مورد رصد پدافند هوایی قرار دارد و هرگونه تجاوزی را در نطقه خفه خواهیم کرد.

کوچکترین تحرک در آسمان ایران مورد رصد پدافند هوایی است

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ محمدرضا صادقی زاد روز یکشنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید پدافند هوایی آبدانان اظهار داشت: توان و اقتدار نیروهای مستقر در پدافند هوایی روز به روز در حال ارتقا یافتن است و هم اکنون جدیدترین تجهیزات و امکانات برای رصد آسمان کشور در اختیار پدافند هوایی است.

وی با اشاره به تهدیدات پیش روی کشور و همچنین ناامنی کشورهای همسایه جمهوری اسلامی، افزود: در سایه اقتدار نیروهای مسلح و توان پدافند هوایی از چنان امنیت و صلابتی ایران اسلامی برخوردار است که این وضعیت در کمتر نقطه ای از جهان مشاهده می شود.

فرمانده پدافند هوایی منطقه غرب کشور یادآور شد: ۹ گروه پدافند هم اکنون با استفاده از متخصصان زبده در زمینه رصد آسمان کشور با بکارگیری بروزترین سلاح ها و سیستم های هوشمند و الکترونیکی مسئولیت حراست و نگهبانی از مرزهای هوایی کشور را بر عهده دارند.

سرهنگ صادقی زاد گفت: نیروهای پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در طول شبانه روز در حال رصد آسمان کشور هستند تا از ورود هرنوع پرنده مهاجمی که قصد تجاوز به حریم کشورمان را داشته باشد جلوگیری کنند و تاکنون نیز اجازه کوچکترین تجاوزی از مرزهای هوایی کشور به دشمنان داده نشده است.

وی اضافه کرد: همچنین امکانات و تجهیزات خودرویی، لجستیکی و نیروی انسانی این یگان در اختیار مدیران اجرایی است تا در مواقع بحران ها به کمک مسئولان بیاید.

در پایان این مراسم با تقدیر از خدمات سرهنگ رضا شعبان آذر ، سرهنگ کیومرث نورالهی به عنوان فرمانده جدید گروه پدافند هوایی شهرستان آبدانان معرفی شد.

برچسب‌ها