بیرجند- نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه وزارت بهداشت پیگیری بیشتری برای احداث بیمارستان خوسف داشته باشد گفت: آب مهم ترین مشکل خراسان جنوبی بوده که نیازمند اعتبار ملی ویژه است.

انتقال آب به خراسان جنوبی نیازمند اعتبارات ملی ویژه است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان خوسف که در محل بخشداری مرکزی برگزار شد در واکنش به سخنان اخیر ترامپ اظهار داشت: سخنان وقیحانه ترامپ رئیس جمهور آمریکا در عمل به نفع جمهوری اسلامی ایران تمام شد و  این عربده کشی‌های او کاری از پیش نمی‌برد.

وی با اعلام اینکه هر کاری که از دست او برآمده در مورد ایران انجام داده است افزود: باید شرایط امروز را درست مدیریت کرد چون متحدان اروپایی، آسیایی و حتی نزدیکان او از وی فاصله گرفته‌اند و نگاه به شرق پیدا کرده‌اند که این علامت‌ها و نشانه‌های خوبی است برای فروپاشی بلوک غرب که باید این وضعیت حفظ شود.

عبادی با اشاره به اعلام مواضع رئیس جمهور، سران قوا و دیگر مسئولان نظام در حمایت از سپاه و محکوم کردن سخنان رئیس جمهور آمریکا افزود: این صحبت‌ها و اعلام مواضع محبوبیت سپاه را در منطقه و جهان و در بلوک غرب و اتحادیه اروپا بیشتر کرد.

وی درخصوص احداث بیمارستان خوسف گفت: با توجه به موقعیت شهرستان و قرارگرفتن بر سر راه ترانزیتی و مرکز کشور باید وزارت بهداشت و درمان و مسئولان استانی پیگیری خاصی در مورد تامین اعتبار بیمارستان داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به حجم خشکسالی و خسارات وارده شده بر مردم منطقه و بحران آب گفت: آب از اولویت‌های نخست مردم است که باید فکری اساسی برداشته و اعتبارات ملی و ویژه‌ای گذاشته شود.

عبادی از معادن به عنوان چشمه جوشان اشتغال یاد کرد و افزود:  معادن خوبی در شهرستان خوسف کشف شده و اقدامات خوبی هم در زمینه اکتشاف و فرآوری انجام شده که با توجه به  ۲۰ درصد مشارکت دولت در اکتشاف، بخش خصوصی باید در فرآوری آن سرمایه‌گذاری کند تا شاهد رشد خوبی در اشتغال شهرستان باشیم.

وی با انتقاد از شرکت گاز اظهار داشت: انتظار بیشتری می‌رود تا شرکت گاز استان در زمینه گازرسانی به بخش جلگه ماژان و دهستان خور اقدام کند و کمبودهای قبلی نیز جبران شود.

برچسب‌ها