مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح گفت: روحیه نیروهای دفاعی و تجهیزات دفاعی کشور پاسخگوی هر تهدیدی از سوی دشمن است.

‌دشمنان جرأت تعدی به ایران ‌را ندارند؛ تجهیزات دفاعی کشورمان ‌پاسخگوی هر تهدیدی‌ است

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین دهقان بعد از ظهر امروز در یادواره شهدی شهرستان مهدی‌شهر اظهار داشت: در سیاست‌های دفاعی کشور آنچه برای ما دارای اهمیت است سطحی از قابلیت‌های دفاعی کشور است که بتواند از نفوذ دشمن جلوگیری کند.

وی تصریح کرد: باوجود نیروها و تجهیزات دفاعی که اکنون در ایران وجود دارد دشمنان جرات تعدی به این سرزمین را ندارند.

مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح بیان کرد: درون جامعه جوانان عزیز و بسیار رشیدی را داریم که با شهادت و مجاهدت درراه خدا این سرزمین را از تمام توطئه‌های دشمنان نجات دادند.

وی با اشاره به‌افتخار‌آفرینی‌های شهید حججی به هنگام شهادت خاطرنشان کرد: شهید حججی از بطن این جامعه به وجود آمده ‌که برای دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) یک دنیا را دچار تحول کرده است.

دهقان با تأکید بر لزوم حفظ انسجام و همدلی مردم بیان کرد: این مهم سبب می‌شود تا هیچ قدرتی در جهان نتواند به تهدید مردم این سرزمین به پردازد.

وی با اشاره به دو فاکتور مهم در حوزه دفاع از کشور یادآور شد: روحیه معنوی نیروهای دفاعی و تجهیزات دفاعی در کشور پاسخگوی هر تهدیدی از سوی دشمن است.

فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی و پشتیبانی از نیروهای مسلح گفت: ترامپ با سخنان سخیف و بیهوده خود به دنبال نقش برجام نیست بلکه درصدد اعمال تحریم‌های جدید به این کشور است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها