وزیر اطلاعات در شصت و پنجمین همایش حراست ها بر گسترش فرهنگ دست گیری به جای مچ گیری در مجموعه دستگاه های اطلاعاتی تاکید کرد.

تاکید بر گسترش دست گیری جای مچ گیری/حراست، بازوی پر توان وزارت

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در شصت و پنجمین همایش حراست ها که با عنوان «تحول، کارآمدی و انسجام سازمانی در حراست ها» برگزارشد، بر ارتقای نقش پیشگیرانه و تقویت جنبه نرم افزاری آنان در مواجهه با تخلفات اداری  و انحرافات تاکید کرد.  

وی از فرصت سوزی ها و اتلاف وقت در مجموعه نظام را از جمله وظایف مجموعه های اطلاعاتی و حراست ها دانست و افزود: هنر این است که همچون مراکز بهداشتی و درمانی قبل از اینکه کار به اتاق عمل و جراحی برسد، با تدابیر پیشگیرانه و بهره گیری از روش های نرم افزاری مشکلات فعالان اقتصادی، فرهنگی، اداری و کارکنان دستگاه ها را برطرف کنیم.  

علوی گسترش فرهنگ دست گیری به جای مچ گیری در مجموعه دستگاه های اطلاعاتی و حراستی را امری ضروری دانست و گفت: گزارش ها از کاهش کاستی ها و مشکلات در مقایسه با ۴ سال گذشته حکایت دارد که نشان از کم شدن حاشیه ها، اخلاقی تر و شرعی تر شدن فعالیت هاست.  

وی همچنین به مراعات حقوق عامه مردم در درون نظام اشاره کرد و افزود: در کنار ترویج حق، باید به افرادی که زیر چتر نظام اسلامی هستند خدمت کرد وخدمتگزار همه شهروندان بود.

وزیر اطلاعات جلوگیری از هدر رفت انرژی مدیران، کاهش بروز اختلافات و افزایش دقت، سرعت و کیفیت اقدامات اطلاعاتی و ارزیابی و تحلیل گزارش ها را از ثمرات تشکیل فرماندهی واحد در حراست ها دانست و افزود: مجموعه حراست های کل کشور همچون بازویی پر توان برای وزارت اطلاعات عمل خواهد نمود و سرفصل جدیدی در عرصه خدمت با کارنامه درخشنده تر از گذشته ارائه خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها