کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه رسانه‌ها صدای کرمانشاه در مرکز هستند گفت: دستگاه‌های اجرایی کرمانشاه حق شکایت از رسانه‌ها را ندارند.

دستگاه‌های اجرایی کرمانشاه حق شکایت از رسانه‌ها را ندارند

به گزارش قدس آنلاین، هوشنگ بازوند امروز در بازدید از  بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با سپاس از تلاش‌های مداوم جامعه رسانه در عرصه اطلاع‌رسانی اظهار داشت: رسانه‌ها صدای رسای کرمانشاه در مرکز کشور باشند و بستری را فراهم کنند تا مطالبات ما در پایتخت شنیده شود.

وی با بیان اینکه مطبوعات و رسانه‌ها در مسیر توسعه راهگشایی کنند، گفت: رسانه‌هایی که در هموار کردن مسیر توسعه تلاش می‌کنند همیشه بیشترین هزینه را متحمل شده‌اند.

بازوند خاطرنشان کرد: کمک کنید تا فضای مثبتی در استان ایجاد کنیم و ظرفیت‌های پرشمار موجود را پررنگ جلوه دهیم زیرا با کمک این مجموعه ظرفیت‌ها می‌توان بر چالشها غلبه کرد. 

استاندار کرمانشاه گفت: متأسفانه چالشها بزرگنمایی می‌شوند و فرصتهای بزرگ، کوچک‌نمایی می‌شوند که این رویه اشتباه است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از موانع  موجود در مسیر سرمایه‌گذاری، سخت‌افزاری نبوده و نرم‌افزاری هستند افزود: منابع مالی دولت محدود است و بنابراین باید از سرمایه‌های موجود در جامعه استفاده و موانع بر سر راه جریان سرمایه را حذف کنیم.

بازوند گفت: از نقد رسانه‌ها استقبال می‌کنیم و از دستگاه‌های اجرایی می‌خواهم در هیچ شرایطی از رسانه‌ها شکایت نکنند و اگر مواردی هست باید قبل از هرگونه اقدام، موضوع را در شورای اطلاع رسانی استان مطرح کنند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها