رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از تقویت روحیه خدمت رسانی به مردم، مردم مداری و کمک به محرومان در آستان قدس رضوی تقدیر کرد.

نگاه جدیدی در راستای محرومیت زدایی در آستان قدس رضوی شکل گرفته است

قدس آنلاین- رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از تقویت روحیه خدمت رسانی به مردم، مردم مداری و کمک به محرومان در آستان قدس رضوی تقدیر کرد و این تحولات جدید را موجب نزدیکی این دو مجموعه در راستای محرومیت زدایی دانست.

پرویز فتاح روز گذشته با حضور در غرفه روزنامه قدس از اینکه آستان قدس رضوی در یکی دو سال اخیر همسو با کمیته امداد به عرصه محرومیت زدایی بیش از پیش وارد شده است، قدردانی کرد و افزود: وظیفه ذاتی کمیته امداد کمک به محرومان است و از این بابت خوشحالیم که در دوره اخیر آستان قدس رضوی با ما همسو شده و ارتباطات خوبی با هم برقرار کرده‌ایم به نحوی که با تولیت آستان قدس جلسات ماهانه داریم و طرح‌هایی خوبی از جمله اطعام را در ماه مبارک رمضان به صورت مشترک اجرا کردیم.

رئیس کمیته امداد ادامه داد: طرح خانه سازی برای خراسان بزرگ را با هم امضا و در سطح استانها همکاریهایی را شروع کرده‌ایم. در گذشته آستان قدس رضوی در استان‌ها  دفتر نداشت که در این  دوره جدید، دفتر ایجاد کرده‌اند و خوشبختانه همکاری‌های استانی دو مجموعه  شکل به خوبی شکل گرفته است.

فتاح خاطر نشان ساخت: ما معتقدیم این خواست خدا بوده که نگاه جدیدی در راستای محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم شکل گرفته و این آستان به یاری کمیته امداد امام خمینی(ره) آمده است. در دوره‌های قبل برای یک وعده غذای حضرت برای مددجویان، محدودیت داشتیم و باید نامه‌نگاری می‌کردیم اما امروز مددجویان ۹ وعده میهمان سفره حضرت رضا(ع) هستند و ما فقط کافی است آن‌ها را به مشهد برسانیم و حتی مسئولان آستان قدس رضوی به ما اعلام کرده‌اند تا پایان امسال و با اجرای طرح بزرگ اسکان، امکان اقامت محرومان هم از طرف آستان قدس محقق می‌شود.

فتاح اظهار داشت: انصافاً تحولات خوبی در آستان ایجاد شده و ادامه داد: مردم چنین تحولاتی  را از دست مبارک حضرت رضا(ع) می‌بینند لذا اثر وضعی روحی و معنوی زیادی دارد و بر همین اساس کمیته امداد هم ما هم به دنبال تقویت این روحیه همکاری با آستان قدس رضوی است.

برچسب‌ها