تربت جام ـ سخنگوی شورای اسلامی شهر تربت جام ازتشکیل کارگروه در شورای اسلامی شهر تربت جام خبر داد و گفت: اعضا شورای اسلامی شهر تربت جام به منظور استفاده از خرد جمعی و پتانسیل فرهیختگان ۱۱ کارگروه در کمیسیون های سه گانه شورا تشکیل دادند.

تشکیل۱۱ کارگروه درشورای اسلامی شهرتربت جام

هاشم بهرامی نیا عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی و پژوهشی شورای اسلامی تربت جام  ظهر جمعه به خبر نگارقدس آنلاین گفت: در کمیسیون فرهنگی اجتماعی و پژوهشی شورا ۵ کارگروه با مسئولیت اعضا کمیسیون برنامه ریزی شده است که شامل کارگروه تعمیق باورهای دینی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی، کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، کارگروه فرهنگی و هنری، کارگروه بانوان، خانواده، صنایع دستی و گردشگری و کارگروه ورزش و سلامت خواهد بود.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه درادامه گفت: در کمیسیون برنامه وبودجه ۳ کارگروه (حقوقی، برنامه و بودجه)، کارگروه سرمایه گذاری و جذب مشارکت های مردمی تشکیل شده است.

عضو شورای اسلامی شهرتربت جام  ادامه داد: در کارگروه توسعه وعمران و خدمات شهری و فضای سبز نیز ۳ کارگروه تشکیل شده است که شامل (کارگروه عمران و شهرسازی و نظارت بر پروژه ها)، (کارگروه خدمات شهری و ترافیک) و(کارگروه مبلمان شهری، فضای سبز و محیط زیست) تشکیل شده است.

هاشم برهامی نیا سخنگوی شورای اسلامی گفت: هریک از این کارگروه ها ۱۴ عضو اصلی دارند که جلسات فصلی خود را با مسئولیت یکی از اعضا شورا برگزار خواهند نمود. مصوبات این کارگروه ها در کمیسیون مربوطه شورا بحث خواهد شد و در صورت تصویب کمیسیون و شورا اجرایی خواهد شد.

وی همچنین به اهداف این کار گروه ها اشاره کرد وگفت: استفاده از ظرفیت های موجود شهرستان و بهره گیری از صاحب نظران شهر از اهداف اصلی تشکیل این کارگروه ها می باشد.

برچسب‌ها