پیش از دیدار برگشت تیم های ملی استرالیا و هندوراس شاهد بروز اتفاقات عجیب و غریبی هستیم.

اتفاقات عجیب پیش از دیدار پلی آف جام جهانی/ جاسوسی از تمرینات هندوراس با هلی شات

به گزارش قدس آنلاین، هندوراس در بازی رفت نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. فردا در سیدنی تکلیف تیم صعود کننده به جام جهانی مشخص خواهد شد.

خورخه لوئیس پینتو، سرمربی هندوراس اما اعتقاد دارد که اطلاعات فنی تیمش را به استرالیایی ها فروخته اند و انگشت اتهام را به خودی ها مرتبط دانست.

او در این رابطه گفت:« استرالیا همه چیز را در مورد ما می دانست. تمام برنامه های ما لو رفته بود. اگر کسی از بازیکنان، افراد نزدیک به تیم ملی و یا رسانه ها این کار را انجام داده باشند، باید بدانند که کشورشان را فروخته اند و باید به آنها لقب مزدور داد.»

همچنین هندوراسی ها از وضعیت میزبانی استرالیا نیز گله مند هستند. این اتفاق زمانی رخ داد که متوجه شدند در تمرین‌ شان هلی‌شات وجود داشته است.

اکانت رسمی فدراسیون هندوراس در توئیتر نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: استرالیا از طریق یک هلی‌شات تمرین هندوراس را زیر نظر داشت. این اتفاق باعث ناراحتی تیم و کادر فنی از استرالیا شده است.

در یک ویدئو مشخص شد که در آسمان سیدنی، هنگام تمرین شاگردان خورخه لوئیس پینتو یک کوادکوپتر می‌چرخید و از تمرین فیلم می‌گرفت.

برچسب‌ها