اصفهان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان  خدمت رسانی پایدار به مردم را امری فی ذاته جهادی دانست.

خدمت رسانی پایدار به مردم امری فی ذاته جهادی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، هاشم امینی در مراسم افتتاح نمایشگاه یاد یاران بسیج که به مناسبت هفته بسیج باحضور جانشین سپاه صاحب الزمان استان برگزار شد، گفت: داعش در سوریه تنها دشمن مردم سوریه و عراق نبود بلکه دشمن تمام مسلمانان بود و یکی از دشمنان مردم ایران محسوب می شود چرا که داعش جمعی از دشمنان اسلام بودند که با اهداف استکباری و استعماری در صدد رسیدن به تفکرات شوم خود بودند که خوشبختانه با درایت، شجاعت و دلاوری های مدافعان حرم شاهد شکست داعش در سرزمین سوریه هستیم.
وی فعالیت های شرکت آب و فاضلاب را فی ذاته جهادی و بسیجی خواند و عنوان کرد: فعالیت های شرکت آب و فاضلاب از آنجایی که خدمت رسانی پایدار در هر شرایطی فی ذاته جهادی است بعنوان مثال پس از اینکه حادثه زلزله در غرب کشور به وقوع پیوست کارکنان شرکت آبفا از روزهای اولیه تاکنون در منطقه زلزله زده در قالب اکیپ های پشتیبانی و عملیاتی حاضر شدند و تا زمانی که نیاز باشد آنها در محل حاضر خواهند بود.
وی خدمت رسانی مطلوب به مردم را یکی از مهم ترین ارزشهای نظام برشمرد و اعلام کرد: فعالیت بسیج تنها منوط به رویکرد نظامی نیست همین که در جبهه خدمت رسانی به مردم تلاش شود و زمینه های رضایت مردم فراهم گردد جهاد محسوب می شود رضایت خداوند در راضی بودن مردم بدست می آید این درحالی است که مقام معظم رهبری نیز بر خدمت رسانی مطلوب و بهنگام به مردم ایران زمین بسیار تأکید دارند.
مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان با اشاره به برگزاری نمایشگاه یاد یاران اظهارکرد: امسال هفته بسیج با شعار بسیج مظهر مردم سالاری دینی است آغاز شد این درحالی است که نمایشگاه یاد یاران شرکت آبفا استان اصفهان نسبت به سال گذشته در ابعاد گسترده تری برپاشد چرا که معتقدیم برگزاری این نمایشگاه تذکره و یادآوری روزهایی است که مردان خدا از نثار جانشان از اسلام و ایران دفاع کردند برهمین اساس تدابیری لحاظ شد که بسیاری از اقشار مختلف جامعه به ویژه دانش آموزان از نمایشگاه یاد یاران دیدن نمایند.
در ادامه جانشین سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: فعالیت های شرکت آب و فاضلاب نمونه بارز تلاش های جهادی است زیرا مجموعه ای عظیم شبانه روزی در تلاش هستند که آب سالم و بهداشتی در اختیار مردم قرار گیرد که این امر فعالیت جهادی محسوب می شود.
سردار مجتبی فداء افزود: علما بر این باور هستند که بالاترین ثواب خدمت به مردم است پس قدر اینکه خداوند به شما توفیق داد تا به مردم خدمت کنید را بدانید و باید تلاش نمایید که با خودکفایی و قطع وابستگی به دیگر کشورها برسیم.
وی تصریح کرد: ما از لحاظ فرهنگی بسیار غنی هستیم چرا که دارای فرهنگ عاشورایی می باشیم و باید با تجاری سازی علوم دیگر کشورها هم به خودکفایی در بسیاری از زمینه ها بویژه تکنولوژی برسیم تا با قدرت حافظ نظام و ایران اسلامی باشیم.

برچسب‌ها