کرج- رئیس هیئت بدمینتون استان البرز گفت: دور رفت لیگ دسته یک بدمینتون بانوان در اصفهان را با صدرنشینی به پایان بردیم و شانس اول صعود به لیگ برتر کشور در فصل آتی محسوب می شویم.

نماینده البرز شانس اول صعود به لیگ برتر بدمنیتون بانوان کشور

میثم پورکریمان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: دوربرگشت رقابت های لیگ یک بانوان در مشهد برگزار خواهد شد و با توجه به صدرنشینی و آمادگی بالای تیم البرز امید زیادی به صعود این تیم به مسابقات لیگ برتر داریم.

وی با اشاره به اهمیت استعدادیابی در رشته بدمینتون گفت: در تمامی رده های سنی این رشته در استان البرز استعدادهای بسیاری حضور دارند که وظیفه خود می دانیم که آن ها را هدایت کنیم.

متولی رشته بدمینتون در استان البرز ادامه داد: با اداره آموزش و پرورش در تمام نواحی استان البرز تفاهم نامه ای امضا شده که طی آن مقرر شد تا بحث استعدادیابی را از مدارس استان شروع کنیم.

پورکریمان تصریح کرد: باتوجه به این تفاهم نامه دانش آموزان منتخب در مدارس، زیر نظر مربی رسمی تمرینات خود را در سالن امام رضا ادامه خواهند داد و به طورحتم از این نیرو نیز در آینده به عنوان سرمایه استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به عدم وجود امکانات برای رشته بدمینتون در استان البرز گفت: این رشته ورزشی نیاز به سالن اختصاصی دارد این در حالی است که تنها سالن امام رضا(ع) شهر فردیس را به عنوان سالن اختصاصی برای این رشته در اختیارداریم.

رئیس هیئت بدمینتون استان البرز ادامه داد:در حال حاضر برای ادامه روند موفقیت نیاز به سالن های تخصصی و امکانات سخت افزاری بیشتری است.

پورکریمان در توضیح بیشتر گفت: باتوجه به همین امکانات محدود ازهفته آینده برای نخستین بار در استان البرز کلاس های مربیگری در رشته بدمینتون برگزار خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این کلاس ها روزهای جمعه در سالن امام راضا شهرستان فردیس زیر بهادر زکی زاده مدرس بین المللی رشته بدمینتون برگزار می شود.

برچسب‌ها