یاسوج-در یکی از روستاهای بهمئی، جشن عروسی تبدیل به عزا شد.

پسر ۱۲ ساله قربانی تیراندازی در جشن عروسی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از سایت پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی گفت: بر اثر تیراندازی هوایی در مراسم جشن عروسی در روستای سیاه شیر، یک پسر ۱۲ ساله کشته و جشن عروسی را به مراسم عزا تبدیل کرد.  

محمود عدالت‌پرور در این خصوص گفت: در ساعت ۲۳ و ۵۵ دقیقه شب گذشته حسب اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی در مراسم جشن عروسی و کشته شدن فردی در این مراسم بلافاصله مراتب در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
  
وی افزود: در بررسی ماموران انتظامی مشخص شد فردی با اسلحله ساچمه زنی دارای مجوز در این مراسم جشن عروسی یکی از بستگان خود اقدام به تیراندازی نموده در این بین پسری ۱۲ ساله از ناحیه سر مورد اصابت گلوله مجروح و توسط بستگان به مراکز درمانی در شهر لیکک انتقال داده شد که متاسفانه به علت شدن جراحات وارده در درمانگاه این شهرستان فوت نمود.
  
وی از دستگیری عامل تیراندازی خبر داد و در ادامه افزود : این فرد در اختیار پلیس است و اسلحه بکار رفته در تیراندازی، نیز کشف شد.  

عدالت‌پرور در پایان خاطر نشان کرد: انتظار می رود بزرگان قبایل و طوایف، افراد دارای نفوذ، صاحبان قلم و رسانه‌ها با اقدامات فرهنگی خود خطرات استفاده از سلاح در مراسمات به شهروندان یادآور شده تا شاهد حوادث تاسف بار این چنینی نباشیم. 

برچسب‌ها