اصفهان- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) اصفهان با اشاره به بازدید بیش از ۸ هزار نفر از «شناسنامه یک ملت» از رضایت بیش از ۹۵ درصدی بازدید کنندگان از این نمایش خبر داد.

بیش از ۸ هزار نفر از «شناسنامه یک ملت» بازدید کردند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد حسین کفعمی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران از رضایت بیش از ۹۵ درصد از بازدید کنندگان از نمایش «شناسنامه یک ملت» خبر داد.
محمد حسین کفعمی با اشاره به نظر سنجی های انجام شده به شیوه های مختلف در حین برنامه از بازدید کنندگان گفت: عموم بازدیدکنندگان با رضایت از سالن نمایش خارج می شدند و از برنامه اجرا شده رضایت کامل داشتند.
وی افزود: در طول مدت ۶ روز، حدود ۳۰ نوبت «شناسنامه یک ملت» به روی صحنه رفت و بیش از ۸ هزار نفر از اقشار مختلف مردم از این برنامه بازدید کردند.
کفعمی ادامه داد: درصد قابل توجهی از بازدید کنندگان نوجوانان و جوانان بودند و با توجه به اینکه این نمایش مقاطعی از تاریخ انقلاب اسلامی را به نمایش می گذاشت باعث آشنایی بیشتر این قشر با تاریخ انقلاب شد.
فرمانده ناحیه امام حسین (ع) با اشاره  به ضرورت بروز اجتماعی بسیج و ارتباط با بدنه مردمی اظهار کرد: مخاطبان «شناسنامه یک ملت» از اقشار و تیپ های مختلف بودند و این برنامه توانست در سطح قابل قبولی با بدنه اجتماعی مردم ارتباط برقرار کند و آن ها را با خدمات و کارکرد بسیج در مقاطع مختلف آشنا کند.
وی افزود: «شناسنامه یک ملت» توانست با نمایش صحنه های مختلف تاریخ انقلاب و حضور مردم در این صحنه ها و به ویژه نمایش وحشی گری ها و جنایات داعش و در مقابل حضور اقشار مردم و مدافعان حرم در صحنه مبارزه با این جنایتکاران، نقش بی بدیل مردم در ایجاد امنیت و ثبات را به تصویر بکشد.
ویژه برنامه نمایشی ترکیبی «شناسنامه یک ملت» به مناسبت هفته بسیج و به همت ناحیه مقاومت بسیج حضرت امام حسین (ع) اصفهان از ۴ الی ۹ آذر ماه در دهکده مقاومت سپاهان شهر به اجرا در آمد.

برچسب‌ها