کرج- دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارو تلاش کشور با حضور قائم مقام وزیر کار،تعاون و رفاه اجتماعی به شکل رسمی درکرج آغاز شد.

آغاز دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارو تلاش کشور در کرج

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیین افتتاح این مسابقات صبح امروز شنبه به انجام رسید وکارگران برتر کشور به مدت ۳ روز به میزبانی مرکز تربیت مربی کرج در آن به رقابت می پردازند.

در این مسابقات ۳۰۰ نفر از فعالان قرآنی جامعه کار وتلاش کشور در دو بخش آقایان وبانوان و در رشته های  قرائت ترتیل وتحقیق، حفظ ۱۰جزء، ۲۰ جزء وکل قرآن و مفاهیم قرآن کریم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

این مسابقات با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در قشر کارگر و اشاعه سبک زندگی قرآنی و همچنین گسترش فعالیت های فرهنگی قرآنی در جامعه کار و تلاش برگزار می شود.

استاندار البرز در آیین افتتاح این رویداد قرآنی با بیان اینکه با تدبر در آیات قرآن، باب هایی از معرفت باز می شود گفت: مدخل و ورود به عالم قرآن، تلاوت  آن است که خود مقدمه درک مفاهیم و آغازی برای عمل به قرآن و درک باطن و تدبیر در آن محسوب میشود.

محمدعلی نجفی افزود: اگر تلاوت قرآن در برنامه زندگی به صورت منسجم قرار گیرد و تلاش کنیم آنچه بیان می شود را درعمل به کار بگیریم، معرفت و بینش ما بالا خواهد رفت.

وی توجه به آموزه های عمیق آیات قرآن را مورد اشاره قرار داد و گفت: توجه به بطن و محتوای آیات موجب اصلاح رفتارهای اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی می شود.

نجفی در ادامه بیان کرد: قرآن، کتاب هدایت و سعادت زندگی بشر و برای عالمان به آن مسئولیت خطیری است که  به ویژه در آگاهی بخشیدن به جوانان کشور  نقش ویژه ای دارد.

به گزارش قدس آنلاین این رویداد قرآنی روز دوشنبه هفته جاری با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی و با تقدیر از برترین های قرآنی جامعه کار وتلاش کشور به پایان می رسد.

برچسب‌ها