ایلام-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام گفت: تنها ۲۰ درصد بودجه سال جاری راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام محقق شده و ۸۰ درصد باقی مانده آن محقق نشده است.

۸۰ درصد بودجه راهداری ایلام محقق نشده است

نوراله دلخواه روز دوشنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه پیمانکاران طرف قرارداد این دستگاه اجرایی، مطالبات بسیاری دارند، اظهارداشت: در سال جاری ۲۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و ۴۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی به این دستگاه اختصاص یافته که تاکنون تنها ۲۰ درصد از این میزان بودجه محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه به فراخور اعتبارات پروژه ها پیشرفت داشته اند، افزود: مشکلات بودجه ای و اعتباری موجب شده که حقوق پرسنل و مطالبات آنها نیز معوق بماند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام ادامه داد: در حال حاضر پیمانکاران طرف قرارداد ۱۴ میلیارد تومان از این دستگاه اجرایی مطالبه دارند که امیدواریم با تزریق به موقع اعتبارات، مطالبات آنان پرداخت شده و پروژه ها به سرانجام برسند.

نوراله دلخواه همچنین به آغاز طرح زمستانی در جاده های مواصلاتی استان از امروز (۲۰ آذرماه) همزمان با سراسر کشور اشاره کرد و بیان داشت: این طرح تا پایان اسفندماه ادامه خواهد داشت و ۳۴ اکیپ ثابت و سیار در جاده های استان مستقر شده اند.

برچسب‌ها