اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از توضیحات وزیر نیرو در پاسخ به سؤالات ۳ نماینده قانع شدند.

نمایندگان از توضیحات «اردکانیان» قانع شدند

به گزارش قدس آنلاین، احمد صفری عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات جلسه امروز(یکشنبه، ۲۶ آذر) این گفت: در جلسه امروز کمیسیون انررژی مجلس، سؤال ۳ تن از نمایندگان از رضا اردکانیان وزیر نیرو مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.
 وی افزود: سؤال اول به حسین مقصودی نماینده سبزوار درباره اختلافات و مسائلی که برای آبرسانی در یکی از روستاهای حوزه انتخابیه‌ وی رخ داده بود، اختصاص مطرح شد که وزیر نیرو در این باره توضیحاتی ارائه کرد. 

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد که کارگروهی ظرف مدت یک ماه تحقیقات لازم درباره پیگیری وزیر نیرو در رابطه با آبرسانی به روستاهای سبزوار را انجام و نتیجه را به کمیسیون انرژی مجلس گزارش دهند تا طراح سؤال بتواند درباره طرح سؤالش در جلسه علنی مجلس تصمیم‌گیری کند.

صفری تصریح کرد: همچنین در این جلسه، سؤال جلال محمودزاده نماینده مهاباد درباره موضوع فاضلاب موجود در شهر مهاباد بود که مقرر شد، ظرف مدت دو هفته کارگروهی ویژه موضوع را بررسی و با حضور یکی از اعضای از کمیسیون انرژی، آبفای کشور و محیط زیست گزارش لازم را در اختیار کمیسیون انرژی مجلس قرار دهند.

وی، با اشاره به ادامه جلسه کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: همچنین در این جلسه، سؤال مسعود گودرزی نماینده ممسنی از اردکانیان درباره علت عدم اجرای سد پارسیان مطرح شد که پس از پاسخ وزیر نیرو، طراح سؤال از توضیحات وزیر قانع شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها